کد خبر: ۲۰۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 06
همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده از جمله خوش رفتاری و شاد بودن می‌توان به این نیاز دست یافت
شفا آنلاین>اجتماعی>همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده می‌توان به این مهم دست یافت.

به گزارش شفا آنلاین:همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده می‌توان به این مهم دست یافت.

منادی روانشناس و مشاور در گفتگویی اظهار کرد: همه افراد خواهان جذابیت خود در میان اطرافیان و دوستان خود هستند که با رعایت نکاتی ساده از جمله خوش رفتاری و شاد بودن می‌توان به این نیاز دست یافت.

وی در ادامه گفت: از جمله موارد عوامل جذابیت<Charm> در میان اطرافیان رضایت از داشته‌های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزیدن به دوستان و اعضای خانواده است که باعث اعتماد طرف مقابل می‌شود.

منادی تصریح کرد: از دیگر موارد ایجاد جذابیت میان دیگران صداقت، مرتب بودن و پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت در مورد دوستان است.

این روانشناس خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی شما می‌تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما میان دوستانتان داشته باشد، زیرا این رفتار موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان دیگران می‌شود.

منادی در پایان تاکید کرد: تنها زمانی ما خودمان را دوست داشتنی می‌دانیم که به نیازها، عقاید، ارزش‌ها و ویژگی‌های شخصی واقعی خود دست پیدا کنیم.yjc




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: