داوطلبانی که اسامی آنها در فهرست اعلام شده قرار دارد، باید با در دست داشتن مدارک لازم در تاریخهای تعیین شده بر اساس جدول راهنمای زمانبندی به سازمان بیمه سلامت ایران مرجعه کنند
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت، مدارک مورد نیاز برای ارائه پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سال ۹۷ به این سازمان را اعلام کرد.به گزارش شفاآنلاین، مجتبی ملازم الحسینی با اشاره به اعلام فهرست اسامی سه برابر ظرفیت رشتههای شغلی سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: داوطلبانی که اسامی آنها در فهرست اعلام شده قرار دارد، باید با در دست داشتن مدارک لازم در تاریخهای تعیین شده بر اساس جدول راهنمای زمانبندی به سازمان بیمه(Insurance) سلامت ایران مرجعه کنند. وی با بیان اینکه تحویل مدارک در خارج از زمان اعلام شده مقدور نیست، افزود: در صورت عدم مراجعه افراد در زمان مقرر، این موضوع انصراف از تقاضای استخدام تلقی میشود. ملازم الحسینی گفت: افراد اعلام شده باید اصل و ۳ سری کپی شناسنامه از تمام صفحات، اصل و کپی کارت ملی، ۱۲ قطعه عکس سه در چهار پشتنویسی شده، اصل و ۲ سری کپی آخرین گواهی تحصیلی منطبق با مدارک درج شده در دفترچه راهنما در هنگام ثبتنام در آزمون استخدامی و اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان، ارائه کارت آزمون استخدامی منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور، ارائه اصل سوابق پژوهشی کتب مقالات طرحهای پژوهشی اثر هنری ملی بین المللی، ارائه اثر علمی فنی ادبی و هنری منجر به کسب رتبه ملی و بین المللی، اکتشاف و اختراع با نظریه ثبت شده و برگزیده المپیادهای علمی، جوایز و تشویقنامههای علمی ملی یا بین المللی، گواهی دوره زبان خارجی از تاریخ ارائه مدرک بر اساس ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی باید ارائه شود. وی با بیان اینکه این دعوت به منزله استخدام تلقی نمیشود، گفت: تاریخ و محل برگزاری مصاحبه طی تماس تلفنی، پیامک و سایت سازمان(Organization) بیمه سلامت به نشانی www.ihio.gov.ir به واجدان شرایط اعلام میشود.تاریخ و زمان تحویل مدارک بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی به سازمان بیمه سلامت ایران از ساعت 8:30 الی 14 روزهای 13 تا 16 مرداد به شرح ذیل است: شنبه 13 مرداد: ( الف- ب- پ- ه- ص- ض- س)یکشنبه 14مرداد: ( ت- ث- ج- چ- م- ط- ظ- ش)دوشنبه 15 مرداد: (ح- خ- ژ- ی- ن- ل- ع- غ)سه شنبه16 مرداد: ( د- ذ- ر- ز- ک- گ- و- ف- ق)