کد خبر: ۲۰۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 24
از طریق ثبت اطلاعات در این سامانه، بانکی از تجارب بیمارستانی خواهیم داشت که می توان از آن برای ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده کرد
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روسای بیمارستانها از امروز تا 15 مرداد فرصت دارند تجارب خود را در مدیریت منابع و مصارف با مراجعه به سامانه جشنواره تجارب موفق بیمارستانی ثبت کنند و با این کار بانکی از تجارب بیمارستان ها ایجاد می شود.

به گزارش شفا آنلاین، قاسم جان بابایی روز سه شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه جشنواره تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف در جمع خبرنگاران افزود: این سامانه با همکاری معاونت های توسعه، درمان، بهداشت و غذا و دارو وزارت بهداشت(Ministry of Health)، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شده و باید روسا و معاونان بیمارستانها تجارب خود را در حوزه مدیریت منابع و مصارف در این سامانه ثبت کنند.

وی اظهار داشت: صاحبان فرآیند بیمارستانی اعم از روسا، معاونان پرستاران، پرسنل اتاق عمل، بخش های دارویی و غیره بهتر از هر کسی می توانند در بحث مدیریت منابع و مصارف کار کنند.

جان بابایی افزود: از طریق ثبت اطلاعات در این سامانه، بانکی از تجارب بیمارستانی خواهیم داشت که می توان از آن برای ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده کرد.

به گفته وی، 10 شهریور از تجارب ارزشمند بیمارستانی در حوزه مدیریت منابع و مصارف طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری رونمایی و نمایشگاهی نیز برپا می شود تا بیمارستانهای متخلف تجارت خود را به معرض نمایش بگذارند.

معاون درمان وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب در بیمارستانها از ارائه خدمات به مردم کوتاهی نمی شود و ما از آنها قدردانی می کنیم.

علی اکبر حق دوست، معاون برنامه ریزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست گفت: زیرساخت هایی در این وزارتخانه فراهم شده تا از تجارب موفق و ناموفق بیمارستانها آگاه شویم.

وی افزود: راه اندازی سامانه جشنواره تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف در واقع نقطه عطفی برای ایجاد دبیرخانه این جشنواره است و در طول زمان اقدامات مفیدی انجام خواهد داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: