کد خبر: ۲۰۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تامین اجتماعی پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر دنیا در این مرکز راه‌اندازی شد که ویژگی‌های برجسته‌ای دارد
شفاآنلاین>سلامت>رئیس قطب چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر چشم دنیا در بیمارستان لبافی‌نژاد خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،عین‌اللهی رئیس قطب چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاح اتاق عمل لیزیک بیمارستان لبافی‌نژاد با بیان اینکه امروز پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر چشم در دنیا برای رفع عیوب انکساری راه‌اندازی شده است، بیان کرد: بیمارستان لبافی‌نژاد 40 سال قدمت معادل عمر انقلاب اسلامی سبقه دارد و رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌های بسیاری در این مرکز تربیت شده‌اند و در اقصی نقاط کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام رشته‌های فوق‌تخصصی چشم در بیمارستان لبافی‌نژاد حضور دارند و یکی از اقداماتی که به دنبال آن بودیم  تا  بتوانیم خدمت‌ اعمال جراحی رفع عیوب انکساری را به مردم ارائه دهیم.

عین‌اللهی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تامین اجتماعی پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر دنیا در این مرکز راه‌اندازی شد که ویژگی‌های برجسته‌ای دارد.

وی در ادامه سرعت بالای این دستگاه لیزر را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن دانست و گفت: سرعت دستگاه لیزیک چشم 1050 است و اگر در حین عمل بیمار چشم خود را حرکت دهد می‌تواند لیزر چشم بیمار را دنبال کند و حتی اگر بیمار سر خود را حرکت دهد عملکرد لیزر متوقف می‌شود این در حالی است که در برخی لیزرها این امکان ویژه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که این لیزر نقطه‌ای عمل می‌کند و می تواند بر اساس نقشه چشم فرد عیوب انکساری شامل نزدیک‌بینی و دوربینی و آستیگماتیک را اصلاح می‌کند.
توسعه خدمات رسانی چشم پزشکی  به مردم محروم

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاح اتاق عمل لیزیک در بیمارستان لبافی نژاد گفت: خوشبختانه با حمایت‌های تأمین اجتماعی بیمارستان لبافی نژاد توسعه خوبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: خدمت جدیدی امروز در بیمارستان لبافی نژاد در مجموعه تأمین اجتماعی راه اندازی شده است تا مردم محروم بتوانند از درمان عیوب انکساری با هزینه کم بهره‌مند شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: بیمارستان لبافی‌نژاد از نظر تولید علم و خدمت در بالاترین رده کشور قرار دارد و یکی از دلایل آن همکاری مستمر تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که موجب شده بیمارستان لبافی‌نژاد به یکی از بهترین مراکز درمانی تامین اجتماعی تبدیل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: