کد خبر: ۲۰۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۷ - 2018July 14
افزایش قیمت دارو برای ما قبول نیست مگر افزایش در قالب همان 9 درصدی که مورد پذیرش سندیکاهای داروسازی و سازمان غذا و دارو به عنوان نرخ تورم قرار گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: سازمان غذا و دارو باید تدابیری بیاندیشد که اگر قیمت برخی از داروها تغییر می‌کند با هماهنگی بیمه ها انجام شود تا هزینه های بیماران افزایش پیدا نکند.

به گزارش شفا آنلاین، حیدرعلی عابدی در رابطه با افزایش قیمت برخی از دارو‌های بیماران کلیوی، گفت: افزایش قیمت دارو برای ما قبول نیست مگر افزایش در قالب همان 9 درصدی که مورد پذیرش سندیکاهای داروسازی و  سازمان غذا و دارو به عنوان نرخ تورم  قرار گرفته است.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی افزایش قیمت دارو را جز مواردی که پذیرفته شده است را غیر قابل قبول دانست و گفت: سازمان غذا و دارو باید تدابیری بیاندیشد که اگر قرار بر تغییر قیمت برخی از داروها است باید با هماهنگی بیمه ها انجام شود تا هزینه های بیمار افزایش پیدا نکند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: تمام داروهای ضروری تحت پوشش بیمه‌ها هستند مگر اینکه دارو مشابه ایرانی‌اش موجود باشد و  بیمار اصرار به استفاده نسخه خارجی آن داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: