کد خبر: ۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 15
متخصص طب سنتی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- متخصص طب سنتی یکی از مشکلات فصل بهار را ابتلا به آلرژی های فصلی یا تب یونجه دانست و گفت: از این رو بدن افراد مبتلا به یک پاکسازی نیاز دارند که بهترین روش حجامت است.

دکتر مامک هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب توصیه کرد: بنابراین بهتر است کسانی که سابقه ابتلا به آلرژی یا تب یونجه در فصل بهار را دارند ابتدای فصل بهاروهمزمان با گرم شدن هوا برای حجامت اقدام کنند.

وی تصریح کرد:البته افراد مبتلا به آلرژی بهار باید تحت نظر پزشک و با رعایت این نکته که حجامت برایشان منع و ضرری نداشته باشد آن را درفواصل مورد تأیید پزشک انجام دهند.

عضو هئیت مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران تصریح کرد: در صورت انجام حجامت آلرژی های فرد به مقدار زیادی و یا گاهی به صورت کامل بر طرف خواهد شد.

به گفته وی بعد از انجام حجامت در صورت رفع تمام علائم آلرژی؛فرد دیگر نیازی به مصرف داروهای ضد حساسیت- التهاب و کورتون پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان این که بهار فصلی است که بدن افراد نیازمند انجام پاکسازی است به خبرنگار شفا آنلاین گفت: همچنین یکی دیگر از روش های پاکسازی بدن بالا آوردن عمدی است که این امر با مصرف داروهای خاص میسر می شود.

دکتر هاشمی افزود: البته در گذشته این روش در کشورمان شایع بود اما امروزه مردم به انجام آن میل و رغبتی ندارند.

وی یادآور شد: همچنین روش های دیگری به منظور پاکسازی بدن وجود دارد که با صلاح و تشخیص متخصص طب سنتی به افراد توصیه می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: