کد خبر: ۲۰۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۷ - 2018July 06
با توجه به کمبود پزشک در مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی ، این سازمان راهکارهایی را برای جذب پزشک به بیمارستان ها ارائه کرده است
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارائه ابزارهای تشویقی برای بیمارستانهای این سازمان در جذب پزشک متخصص خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،مهدی درخشان گفت: با توجه به کمبود پزشک در مراکز درمانی(Health centers) و بیمارستان های تامین اجتماعی ، این سازمان راهکارهایی را برای جذب پزشک به بیمارستان ها ارائه کرده است .

وی افزود: مراکز درمانی تحت پوشش در صورتی که نسبت به جذب پرشک متخصص در آن مرکز اقدام کنند ، سازمان تامین اجتماعی تجهیزات مورد نیاز و لازم پزشکان را در اختیار آنها قرار می دهد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی(Social Security) با اشاره به اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان های برخی از شهرستان های کوچک پزشکان برای حضور استقبال زیادی نمی کنند به همین دلیل با کمبود پزشک مواجه هستیم ، تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به اقداماتی که در جهت نوسازی، بهسازی و تجهیز بیمارستان ها انجام شده است در حال حاضر هیچ یک از بیمارستان های ما با کمبود تجهیزات روبرو نیستند.

درخشان به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان دارای ۲۸۴ مرکز سرپایی اعم از کلینیک و پاراکلینیک است و همچنین ۷۷ بیمارستان ملکی دارد که البته با بیش از ۴۶ هزار درمانگاه ها، داروخانه ، آزمایشگاه و بیمارستان های غیر ملکی نیز  طرف قرار داد است.

وی به بودجه بخش درمان  نیز در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان به بخش درمان و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته اعتبارات ما زیاد شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: