کد خبر: ۲۰۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۴۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018July 04
اگر با مسواك زدن مداوم، پلاك ميكروبي را از سطح لامينيت برداريد، ميتوانيد از تحليل لثه مجاور اين پوشش پرسلني جلوگيري كنيد.

شفا آنلاین>سلامت>.1 درست مانند يك دندان طبيعي، شما بايد دندانهايي را كه لامينيت كردهايد، مسواك بزنيد و نخ بكشيد و اين كار را بايد هر روز انجام دهيد. فراموش نكنيد خميردندانهاي ضد جرم را كه مواد ساينده آنها زياد است، نبايد براي شستن لامينيتها استفاده كنيد چون سطحشان خراش برميدارد. اگر با مسواك زدن مداوم، پلاك ميكروبي را از سطح لامينيت <Laminitis b>برداريد، ميتوانيد از تحليل لثه مجاور اين پوشش پرسلني جلوگيري كنيد.

به گزارش شفا آنلاین:.2 پرسلنهاي چيني در برابر نيروهاي سنگين و فشارهاي قوي مقاومت كمي دارند و به آساني لبپر ميشوند. به ياد داشته باشيد هيچگاه نبايد ناخنهايتان را با اين دندانها بج ويد و يا سنجاق سرتان را با اين دندانها نگه داريد. نبايد با اين دندانها يخ گاز بزنيد و هنگام غذاخوردن با چنگال و قاشق بايد هواي روكشهاي نازك دندانهايتان را داشته باشيد.

3. دندان قروچه و فشردن عادتي دندانها به هم در هنگام انجام كارهاي روزانه ميتواند نيروي زيادي به پرسلنها وارد كند و موجب شكستن آنها شود بنابراين اگر شما چنين عاداتي داريد و از اين درمان استفاده كردهايد در طول روز از فشردن دندانهايتان روي هم خودداري كنيد و در طول شب هم ميتوانيد از وسايلي به نام «نايت گارد» كه دندانپزشكتان برايتان ساخته است، استفاده كنيد.

4. ادويه غذاها، نوشابه، چاي و قهوه، حاوي رنگدانههايي هستند كه ميتوانند از لبههاي پرسلن به وسيله چسبي كه پرسلن را به دندانتان چسبانده جذب شوند. و پس از اندكي لبههاي لامينيت شما را بد رنگ كنند. بنابراين زياد خوراكيهاي رنگي میل نكنيد.

پزشک آنلاین
دکتر رامین مشرف [ متخصص پروتزهای دندانی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: