کد خبر: ۲۰۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018July 04
با افزایش لوردوز شکم بیمار به جلو می آید و باسن به عقب می رود و قامت آراسته فرد از بین می رود و فرد حالت بی حال و خمودگی به خود می گیرد.کج کردن لگن یکی ازحرکات بسیار خوب و ساده برای کمردرد است.
شفا آنلاین>سلامت>وجود «لوردوز» یا گودی کمر تا حدی طبیعی است ولی در بعضی از افراد این گودی زیاد است و موجب بروز مشکلاتی مانند کمردرد و احساس خستگی در کمر می شود.

به گزارش شفا آنلاین:با افزایش لوردوز شکم بیمار به جلو می آید و باسن به عقب می رود و قامت آراسته فرد از بین می رود و فرد حالت بی حال و خمودگی <Untidy mode>به خود می گیرد.کج کردن لگن یکی ازحرکات بسیار خوب و ساده برای کمردرد است.

نحوه انجام: روی زمین به صورت طاق باز دراز بکشید، زانوها را خم و دست ها را باز کنید. با پایین بردن شکم و کمی بالا دادن لگن سعی کنید قسمت گودی کمر با زمین تماس پیدا کند. این حرکت را برای رفع گودی کمر20 بار تکرار کنید و هر بار به مدت 10 ثانیه در این حالت بمانید.
در ادامه می توانید لگن را بالاتر بیاورید و حرکت را تبدیل به پل کنید ولی اگر این کار باعث فشار روی شما می شود از انجام آن خودداری کنید تا آمادگی لازم را به دست آورید.خراسان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: