کد خبر: ۲۰۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۷ - 2018July 01
مرد دست‌فروشی که سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی را دارد، در پی اعتصاب برخی از بازاریان و اعتراض برخی از آن‌ها به دستفروشی وی در اقدامی هولناک یکی از معترضان را با ضربه چاقو از پای درآورد.
شفا آنلاین>اجتماعی>مرد دست‌فروشی که سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی را دارد، در پی اعتصاب برخی از بازاریان و اعتراض برخی از آن‌ها به دستفروشی <Street peddler>وی در اقدامی هولناک یکی از معترضان را با ضربه چاقو از پای درآورد.

به گزارش شفا آنلاین:بامداد روز سه شنبه گذشته، فوت مشکوک مردی 35 ساله به کلانتری 113 بازار اعلام شد؛ با حضور ماموران در بیمارستان محل،اعلام شد که متوفی بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پليس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات خود با شناسایی هویت متوفی به نام «جعفر» 35 ساله اطلاع پیدا کردند که مقتول دارای چندین سابقه نزاع و درگیری بوده و در محدوده بازار حضرتی در امر دست فروشی فعالیت داشته است.

کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محدوده بازار حضرتی اطلاع پیدا کردند که مقتول روز دوشنبه 4 تیر با دست فروش دیگری به نام اسماعیل نزاع و درگیری داشته و از آن‌زمان اسماعیل نیز ناپدید شده است. با شناسایی محل سکونت اسماعیل48ساله در محدوده اتوبان شهید محلاتی، وی بامداد روز پنج‌شنبه گذشته دستگیر شد.پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، در بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که متهم نیز مانند مقتول چندین سابقه نزاع و درگیری داشته است و علاوه برآن 17بار در بیمارستان روان‌پزشکی بستری و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته و آخرین سابقه بستری شدن وی در بیمارستان روان‌پزشکی به اوایل سال جاری باز می‌گردد که 30 خرداد از بیمارستان ترخیص شده است.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به اعترافات متهم پرونده گفت: متهم پس از انتقال به اداره دهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در خصوص انگیزه خود به کارآگاهان گفت: روز دوشنبه که بازار به بهانه اعتصاب ناآرام شده بود، تعدادی از افراد غریبه به من مراجعه کرده و به اجبار مانع از کار من شدند؛ من اعتراض کردم اما آن‌ها با تخریب بساط دست فروشی بنده، مرا نیز به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از رفتن این افراد ، مقتول که شاهد صحنه کتک خوردن من توسط این افراد بود شروع به مسخره کردن من کرد و در حالی‌که بسیار عصبانی بودم به سمت مقتول حمله‌ور شدم و با چاقو ضربه‌ای به سمت او زدم و پس از آن از بازار فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: