کد خبر: ۲۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018June 25
با افزایش غیرقانونی قیمت دارو:
تمامی داروها و اجناسی که با ارز 4200 تومان وارد کشور شده اند نباید افزایش قیمتی داشته باشند و قیمت ها باید بر اساس تعرفه دولت باشد
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت مجلس از وزارت بهداشت خواستار تشدید نظارت ها و برخورد با هر گونه افزایش قیمت دارو خارج از روال قانونی شد.

به گزارش شفا آنلاین،احمد حمزه  با تاکید بر لزوم برخورد با هر گونه افزایش قیمت دارو، گفت: تمامی داروها و اجناسی که با ارز 4200 تومان وارد کشور شده اند نباید افزایش قیمتی داشته باشند و قیمت ها باید بر اساس تعرفه دولت باشد.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بازرسان وزارت بهداشت(Ministry of Health) بر بازار دارو، افزود: وزارت بهداشت باید با تشدید نظارت ها با هر گونه افزایش قیمت دارو خارج از روال قانونی برخورد کند.

وی با یادآوری اینکه هر گونه تغییر قیمت دارو باید در کمیته قیمت گذاری مصوب شود، افزود: واردات دارو با ارز آزاد منجر به افزایش سرسام آور قیمت دارو و  هرج و مرج در این حوزه خواهد شد و این موضوع برای مردم غیرقابل تحمل است.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار و قلعه‌گنج در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت برای رفع کمبود دارویی اقدامات مناسبی انجام داده است، گفت: مردم باید تخلفات حوزه دارو را اطلاع رسانی کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه داروهای تولید داخل از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند، تصریح کرد: دانشمندان سال ها در این عرضه فعالیت می کنند و تلاش و اهتمام ویژه ای برای ارتقای کیفیت داروها داشته اند؛ متاسفانه برخی شرکت های واردکننده دارو برای سودجویی بیشتر به این شایعات دامن زده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: