کد خبر: ۲۰۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018June 25
پزشکی هسته‌ای راه آسمان به همت موسسه خیریه راه آسمان و همکاری علوم پزشکی استان آماده افتتاح شده است
شفا آنلاین>سلامت>​یک مرکز پزشکی هسته‌ای با حضور دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در سمنان افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر نوید دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه این آیین اظهار کرد: پزشکی هسته‌ای راه آسمان به همت موسسه خیریه راه آسمان و همکاری علوم پزشکی استان آماده افتتاح شده است.

وی با بیان این‌که این پروژه در زمینی به مساحت 1400 مترمربع ساخته شده افزود: بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار در این پروژه از سوی موسسه خیریه راه آسمان سرمایه‌گذاری شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این مرکز تخصصی، خدمات مناسب‌تری به بیماران و شهروندان استان ارائه شود.

دانایی با بیان این‌که این مرکز یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز پزشکی هسته‌ای در کشور است، خاطرنشان کرد: همه هزینه‌های تشخیصی و تصویربرداری این مرکز برای بیماران خاص و سرطانی رایگان است.

وی یادآوری کرد: رادیو داروهای مورد نیاز این مرکز به‌صورت هفتگی از طریق سازمان انرژی اتمی ایران در اختیار استان قرار می‌گیرد.

اساس سهمیه تعیین شده به صورت هفتگی از سازمان انرژی اتمی ایران تامین می شود .

عضو هیئت علمی علوم پزشکی سمنان با تقدیر از خیرین هم‌استانی اضافه کرد: جلب مشارکت بیشتر خیرین حوزه سلامت از سیاست‌های علوم پزشکی استان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: