کد خبر: ۲۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018June 25
روش های درمان غبغب متنوع است ودر کلینیک ما روش غیر جراحی و بدون درد و بدون عارضه آراف فرکشنال برای برطرف شدن مشکل غیغب وجود دارد.
شفا آنلاین>سلامت>غبغب گاه در افراد لاغراندام به دلیل شلی پوست در ناحیه زیر چانه یا در افراد چاق به دلیل چربی زیاد پوست ناحیه زیر چانه یا در افراد سن بالا مشاهده می شود.

به گزارش شفا آنلاین:درموردافزایش سن و ایجاد غیغب می توان ذکر کرد که با افزایش سن چون قوام و الاستیسیته پوست کم می شود،پوست به طور کلی شل شده و در ناحیه غبغب <Sorry>باعث آویزان شدن و افتادگی می شود.

روش های درمان غبغب متنوع است ودر کلینیک ما روش غیر جراحی و بدون درد و بدون عارضه آراف فرکشنال برای برطرف شدن مشکل غیغب وجود دارد.

دستگاه آراف فرکشنال برای لیفت، جوان سازی وافزایش قوام پوست به کار برده می شود.فرکشنال یعنی بخش یا قسمت ومنظور از آراف همان امواج رادیو فرکوئنسی است که به بخشی ازناحیه درمانی گرما رسانده و باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می شود.

از مزیت های این روش این است که فقط ناحیه مشخصی از پوست تحت تاثیر امواج قرار می گیرد.در این دستگاه با کمک سوزن های بسیار ظریف امواج به عمق های متفاوت پوست رسیده و آن را تحت تاثیر قرار می دهند.

دراین روش امواج آراف چربی های ناحیه تحت درمان را هم کاهش داده و درکوچک کردن غیغب بسیار تاثیر گزار است و مشکل بد شکلی و آویزان بودن آن را برطرف می کند.

پزشک آنلاین
دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: