کد خبر: ۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 12
شفا آنلاین:مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مسابقه پیام رییس جمهور ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف سنی همزمان با هفته سلامت در سطح مدارس شهر تهران اجرا می شود.
به گزارش شفا آنلاین،مسعود ثقفی اظهار داشت: دانش آموزان در این مسابقه باید به سوال چه کار کنیم از سلامت خودمان مراقبت کنیم؟ پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 23 اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است، یادآورشد: هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار یک عمر سلامت با خود مراقبتی برگزار می شود.

رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران بیان داشت: همزمان با اولین روز این هفته برنامه نمادین هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در دبیرستان دخترانه فرزانگان شماره یک و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

ثقفی اضافه کرد: اجرای مسابقات فرهنگی بهداشتی متناسب با روز شمار هفته سلامت، برگزاری دوره پیشگیری و کنترل عوامل خطر ساز بیماری های قلبی و عروقی ویژه همکاران اداری و مراقبان سلامت و برگزاری جشنواره و نمایشگاه سالم زیستن با قلب سالم ویژه کارکنان و والدین دانش آموزان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش شهر تهران در این هفته است.

ثقفی از برگزاری مسابقه دانستنی های تغذیه سالم ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول خبر داد و گفت: دستورالعمل هفته سلامت به مدارس ابلاغ و پوستر آن نیز در مدارس نصب شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: