کد خبر: ۱۹۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 19
باید قبول کنیم عفونت گوش یکی از درد آورترین مشکلاتی است که یک فرد می تواند تجربه کند. این درد می تواند به صورت ضربانی باشد و یا تیز و سوزاننده. اگر با عفونت گوش آشنا باشید می دانید که تحملش چقدر سخت است.
شفا آنلاین>سلامت>سیر سرشار است از آسیلین که علیه باکتری ها و ویروس های عامل عفونت کار می کند. همچنین سیر حاوی مقداری ترکیبات معطر است که به صورت طبیعی ضد عفونی کننده هستند. این ترکیبات می توانند به سادگی توسط پوست و بافت اطراف پرده گوش جذب شوند.


به گزارش شفا آنلاین: باید قبول کنیم عفونت گوش <ear infection>یکی از درد آورترین مشکلاتی است که یک فرد می تواند تجربه کند. این درد می تواند به صورت ضربانی باشد و یا تیز و سوزاننده. اگر با عفونت گوش آشنا باشید می دانید که تحملش چقدر سخت است.

من هم تا به حال در چند سال اخیر درگیر عفونت گوش بوده ام. بدترین قسمت عفونت گوش این است که نمی توانید روی چیز خاصی تمرکز کنید چون درد به تنهایی روی گوش محدود نیست. به طرف پایین فکر حرکت می کند و حتی گاهی به گردن هم می رسد. من تمام داروها را برای درمانش امتحان کردم. همچنین تحقیقات زیادی انجام دادم تا علت ریشه ای عفونت گوش را متوجه شوم، این نتیجه تحقیقات من است:


عفونت گوش معمولا به خاطر تجمع باکتری ها یا ویروس ها در گوش میانی اتفاق می افتد و در کودکان بیشتر از افراد بالغ شایع است. برخی فاکتورها که می توانند عفونت گوش را بدتر کنند عبارتند از آلرژی غذایی، کمبود مواد مغذی، عفونت در دستگاه تنفسی و انباشته شدن موم گوش. نشانه های عفونت گوش علاوه بر تجربه درد در گوش ها شامل حالت تهوع، سردرد و درد در بالا تنه به همراه تب است. برخی افراد همچنین با خوابیدن مشکل پیدا می کنند.

با اینکه در صورت شدید بودن مشکل توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید اما چندین درمان خانگی نیز وجود دارد که می توانند به التیام یا کاهش التهاب و درد حاصل از عفونت گوش کمک کنند.

در میان تمام گزینه سیر یکی از بهترین انتخاب ها برای درمان عفونت گوش و مشکلات مربوط به آن است. اگر می خواهید بدانید سیر چگونه می تواند به التیام عفونت گوش کمک کند در ادامه برایتان خواهم گفت.

همه ما از خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و آنتی اکسیدانی سیر با خبر هستیم. شکی نیست که این حبه با بوی تندش یکی از شگفتی های غذایی است. این ترکیبات موجود در سیر به از بین بردن باکتری های عامل عفونت کمک می کند و درد و التهاب را کاهش می دهد.

جدای این خواص، سیر سرشار است از آسیلین که علیه باکتری ها و ویروس های عامل عفونت کار می کند. همچنین سیر حاوی مقداری ترکیبات معطر است که به صورت طبیعی ضد عفونی کننده هستند. این ترکیبات می توانند به سادگی توسط پوست و بافت اطراف پرده گوش جذب شوند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با هرکدام عفونت گوش را بهبود ببخشید. اما روشی که من استفاده می کنم و برایم معجزه کرده این است:

درمان عفونت گوش با یک حبه سیر؟!

یک حبه سیر بردارید و پوستش را بکنید. مطمئن شوید تمیز است. در سوراخ گوشتان قرارش دهید. وقتی یک حبه سیر انتخاب می کنید، ابتدا سایزش را چک کنید تا مطمئن شوید داخل گوشتان جا می شود یا خیر. با اینکه درد و التهاب در عرض چند دقیقه از بین می رود توصیه می کنم بگذارید یک شب داخل گوش بماند. پخش شدن گرما را داخل گوش خود حس می کنید.

این روش همچنین برای بهبود سردرد و کاهش دمای بدن نیز به کار می رود. اگر از تب بالا رنج می برید، سیر را به برش های ضخیم تقسیم کنید و مدتی در سرکه سیر بخیسانید. این محلول را داخل گوش خود قرار دهید و روی پا ماساژ دهید. تب در عرض چند دقیقه از بین خواهد رفت.

سیر همچنین برای تسکین سرفه مداوم مورد استفاده قرار می گیرید. با این روش می توانید توسط سیر برای خود شربت ضد سرفه درست کنید:

۲ تا ۳ قاشق غذا خوری عسل ( ترجیحا عسل طبیعی ) و یک حبه سیر بردارید. سیر را پوست بگیرید و به برش های نازک تقسیم کنید. هر دو را داخل مخلوط کن قرار دهید و میکس کنید. کاسه را با یک بشقاب یا فویل آلومینیومی بپوشانید. یک شب بگذارید در دمای اتاق بماند. صبح روز بعد از این ترکیب بخورید و هر دو ساعت یکبار از آن میل کنید. این روش برای درمان سرفه و سرما خوردگی فوق العاده تاثیر گذار است.بدونیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: