کد خبر: ۱۹۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 15
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: سوانح جاده ای روز گذشته در محور اتوبان ساوه-همدان، یک کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت.
شفا آنلاین.اجتماعی> سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: سوانح جاده ای روز گذشته در محور اتوبان ساوه-همدان، یک کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش شفا آنلاین:نعمت الله عزیزی اظهار داشت: این حادثه رانندگی شامگاه پنجشنبه در کیلومتر ۴۸ آزادراه ساوه - همدان محدوده شهرستان ساوه رخ داد که طی ان دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر برخورد کردند.


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه های اورژانس نوبران و غرق آباد به محل حادثه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این حادثه جاده ای متاسفانه یک نفر تلفات به دنبال داشت که این سرنشین خودرو پیش از رسیدن نیروهای اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم جان باخته بود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: همچنین این سانحه منجر به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد که این مجروحان پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی تویط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی تصریح کرد: طی حادثه رانندگی جاده ای دیگر روز پنجشنبه در محور ساوه - همدان، یک کامیون و یک دستگاه پراید با هم برخورد کردند برخورد کردند که بر اثر وقوع این تصادف، شش نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: