کد خبر: ۱۹۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 14
اولین موردی که باید در نظر گرفت این است که اگر ترک های پوستی درمان نشوند، امکان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد، یعنی این ترک ها هرگز خود به خود برطرف نمی شوند و تنها رنگ آنها به سمت سفید مرواریدی می رود، ولی طول و پهنای آنها تغییر نمی کند.

شفا آنلاین>سلامت>برای درمان دارویی استریا از ترهتینویین، ویتامین سی موضعی و اسید گلیکولیک با غلظت های مختلف استفاده شده که نتایج نسبتاً خوبی به دنبال داشته است.از لیزر های مختلفی مثل IPL و PDL و فرکشنال ( فراکسل ) نیز در درمان استریا استفاده شده است. پاسخ به لیزرهای IPL و PDL نتایج متفاوتی به دنبال داشته است ولی لیزر فراکسل اثر بسیار خوبی بر استریا دارد.لیزر فراکسل بین 6-3 جلسه برای بیمار انجام میشود و همزمان از دارو برای درمان بیمار استفاده میشود.

آیا ممکن است که ترک ها به طور ۱۰۰% بهبود یابند؟
به گزارش شفا آنلاین:اولین موردی که باید در نظر گرفت این است که اگر ترک های پوستی <Cracks in the skin>درمان نشوند، امکان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد، یعنی این ترک ها هرگز خود به خود برطرف نمی شوند و تنها رنگ آنها به سمت سفید مرواریدی می رود، ولی طول و پهنای آنها تغییر نمی کند. با درمان های ویژه پس از چند هفته می توان پهنا ، عمق و رنگ ترک ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

بعد از چه مدتی نتایج مثبت درمان مشاهده می شود؟
استفاده صحیح و مرتب از محصولات درمانی،روشهاي درماني با دستگاه ليزر فركشنال به مدت ۶ الی ۸ هفته در نواحی دارای ترک بسیار مؤثر است . اولین نتایج مثبت ۲۱ تا ۲۵ روز پس از شروع درمان فشرده قابل رؤیت می باشند.
ولي براي بهبودي نسبتا قابل قبول بيماربايد صبر وتحمل داشته باشد وپيگيردرمان باشد .اكثرافراد نياز به تكرار جلسات درماني مي باشند. اگر شخص در مرحله اي كه ترك هارنگ قرمزمايل به بنفش دارند به پزشك مراجعه كند نتايج درماني بسيار موثر تر است.

پزشک آنلاین
دکتر معصومه امامی سیگارودی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: