کد خبر: ۱۹۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 13
دیروز یکشنبه بیستم خرداد ماه، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد
شفاآنلاین>سلامت> دکتر شادنوش رئیس دانشگاه: پیشرفت و ارتقاء حاصل شده در دانشگاه باید حفظ و ادامه یابد.

به گزارش شفاآنلاین، دیروز یکشنبه بیستم خرداد ماه، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی(Sanitary) درمانی استان سمنان با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیان داشت: خداوند متعال روزه را وسیله‌ای برای تقوا قرار داده و روزه راهی برای سنجش میزان اخلاص مومنان است.

سپس در این جلسه چهار موضوع، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ گردید.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات، گفت: از تلاش خالصانه شما عزیزان که موجب کسب موفقیت های بسیار برای دانشگاه شده‌اید، قدردانی می کنم و پیشرفت و ارتقای جایگاه دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حاصل تلاش، همراهی و همدلی شما و همه کارکنان این دانشگاه می باشد.

رئیس دانشگاه ادامه داد: آنچه حاصل شده، باید حفظ شود و مسیر پیشرفت و ترقی ادامه یابد و دستاوردهای جدیدی اضافه شود. اگر فردی با سلول سلول وجود خویش به این دانشگاه و مردم خدمت کند، خداوند نیز او را یاری خواهد رساند.

سپس هریک از اعضای هیئت رئیسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش بی دریغ دکتر شادنوش، برای ایشان در ادامه مسیر زندگی و کاری خود آرزوی موفقیت (Success)روز افزون نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: