کد خبر: ۱۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 07
جامعه پرستاری کشور همراه و همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس، حضوری فعال دارد و راهپیمایی این روز را نشانه حمایت از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین می‌داند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان نظام پرستاری از برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس خبر داد.

 به گزارش شفاآنلاین،اصغر دالوند رئیس سازمان نظام پرستاری کشور اظهار کرد: جامعه پرستاری کشور همراه و همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس، حضوری فعال دارد و راهپیمایی این روز را نشانه حمایت از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین می‌داند.

وی افزود: مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی مانند سال‌های گذشته جنایات دشمنان را به جهانیان ثابت می‌کنند و پرستاران نیز همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جامعه جهانی پرستاران برسانند.

وی ادامه داد: پرستاران با برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی، میدان‌های اصلی و در اطراف دانشگاه تهران اقدام به چکاپ‌ مردم روزه‌دار و راهپیمایان عزیز می‌کنند.
حضور داوطلبانه پرستاران ایرانی در قدس شریف

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور عنوان کرد: جامعه پرستاری در صورت موافقت مسئولان ذیربط حاضر است به صورت داوطلبانه در سرزمین‌های قدس کمک‌های انسان‌دوستانه و خدمات پزشکی را داشته باشد.

دالوند گفت: اگر ضرورت ایجاب کند زمینه اعزام داوطلبانه پرستاران به سرزمین قدس شریف را فراهم می‌کنیم اما برای انجام این کار نیازمند مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های مربوطه هستیم.
برچسب ها: سلامت ، روز قدس ، پرستاری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: