کد خبر: ۱۹۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 04
ار‌تحال امام خمینی (ره) داغ سوزانی بر دل ملت ایران گذاشت اما مردم کشور با وجود این داغ بزرگ با توکل بر خدا و صبر توانستند از آزمایش‌های الهی سربلند بیرون بیایند
شفاآنلاین>سلامت> خدمت رسانی 300 پزشک و پرستار به زائران حرم مطهر/بر پایی 11 بیمارستان صحرایی در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در مراسم ارتحال امام ۳ بیمارستان صحرایی در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا است.

به گزارش شفاآنلاین، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت(Health)  اظهار کرد: ار‌تحال امام خمینی (ره) داغ سوزانی بر دل ملت ایران گذاشت اما مردم کشور با وجود این داغ بزرگ با توکل بر خدا و صبر  توانستند از آزمایش‌های الهی سربلند بیرون بیایند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) یک عالم و عارف و یک سیاستمدار تمام عیار بود که همه زندگی خود را وقف اسلام و مردم ایران کرد.

اضافه شدن 50 دستگاه آمبولان کمکی به  ناوگان اورژانس تهران

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص امکانات وزارتخانه برای مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ادامه داد: امسال برای ارائه خدمات بهتر به زائران امام خمینی 50 دستگاه آمبولانس به صورت کمکی به 67 دستگاه آمبولانس  ناوگان اورژانس تهران اضافه می‌شوند و 37 دستگاه موتورلانس برای این مراسم آماده شده است.

حریرچی عنوان کرد: در مراسم ارتحال امام خمینی ( ره) بیش از 300 پزشک، امدادگر و پرستار، خدمات بهداشتی(Sanitary) و درمانی به زائران ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی،‌ تهران و ایران،‌ سه بیمارستان صحرایی در اطراف حرم مطهر امام خمینی بر پا کرده‌اند و نیروهای ارتش به صورت مجزا اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران امام خمینی (ره) می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی 3 بیمارستان صحرایی،‌ 11 درمانگاه و 300 پزشک و پرستار به زائران حرم مطهر خدمات  درمانی ارائه می‌دهند، گفت: در صورت بروز مشکل سلامت برای زائران همه بیمارستان‌های در طول مسیر به بیماران خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: