کد خبر: ۱۹۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 03
ساعات کاری داروخانه‌های هلال‌احمر از ۱۴ تا ۱۸ خرداد ۹۷ همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و رحلت حضرت امام خمینی (ره) اعلام شد
شفاآنلاین>سلامت> داروخانه مرکزی هلال‌احمر در روزهای ۱۴، ۱۶ و ۱۸ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ و داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر در ایام تعطیلات رسمی، تعطیل خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین، ساعات کاری داروخانه‌های هلال‌احمر از ۱۴ تا ۱۸ خرداد ۹۷ همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و رحلت حضرت امام خمینی (ره) اعلام شد.

بر این اساس داروخانه(pharmacy) مرکزی هلال‌احمر از ۱۴ تا ۱۶ خرداد و در روز ۱۸ خرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود و در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در خدمت هموطنان است.

همچنین داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر در ایام تعطیلات رسمی بسته است و داروهای تک نسخه ای از طریق داروخانه مرکزی به بیماران ارائه خواهد شد. این داروخانه در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ فعال است.

بر اساس این گزارش داروخانه هلال‌احمر واقع در تهرانپارس در تعطیلات(Holidays) پیش‌رو بسته است و در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ ارائه خدمت می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: