کد خبر: ۱۹۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 25
چاقی و سلویت با درجاتی از خفیف تا شدید بروز می کند. همچنین ممکن است دلایل بروز ان در هر فرد نسبت به دیگری متفاوت باشد و دست اخر اینکه شرایط روحی،جسمی،سنی،فیزیولوژیکی و بیولوژیکی هر فردی منحصر به خود اوست.


شفا آنلاین>سلامت>بطور قطع پس از اگاهی در مورد چاقی و سلولیت،دلایل و نحوه بروز ان، مشکلات درمان این پدیده و تجهیزات و روشهای موجود برای درمان ان، دو سوال اساسی در ذهن شما شکل می گیرد:

سوال اول اینکه، برای درمان چاقی و سلولیت چه باید کرد ؟
به گزارش شفا آنلاین:چاقی و سلویت با درجاتی از خفیف تا شدید بروز می کند. همچنین ممکن است دلایل بروز ان در هر فرد نسبت به دیگری متفاوت باشد و دست اخر اینکه شرایط روحی،جسمی،سنی،فیزیولوژیکی و بیولوژیکی هر فردی منحصر به خود اوست.
بنابراین هرگونه برنامه ای برای درمان چاقی و سلولیت باید بر شناختی از درجه چاقی بیمار ، تعیین دلایل احتمالی بروز ان و درک علمی شرایط روحی و جسمی بیمار،تدوین و اجرا شود.

یک مثال :
ممکن است دو نفر به علت سرماخوردگی،همزمان به یک پزشک مراجعه کنند و نسخه تجویزی انها بسیار متفاوت از همدیگر باشد چرا که پزشک معالج نسخه را نه صرفا برای سرما خوردگی،بلکه با در نظر گرفتن پارامترهای دیگری نظیر،درجه ابتلا و التهابی فرد و شرایط سنی وجسمی وی،تجویز می کند.
به همین دلیل برنامه درمانی هر فرد منحصر به خود اوست که توسط پزشک معالج بر اساس پارامترهای یاد شده در فوق و نیز امکانات موجود در مرکز درمانی،تدوین واجرا می شود و لذا اولین اقدام برای درمان چاقی و سلولیت و دریافت مشاوره است.

پزشک آنلاین
شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: