کد خبر: ۱۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 13
مسئولان حاضر در نشست امروز بر این باور بودند که صد در صد اعضای سازمان تامین اجتماعی پرونده الکترونیک داشته و ساختار این پرونده ها بسیار پیشرفته است و حتی اعلام آمادگی کردند که با وزارت بهداشت در این زمینه همکاری داشته باشند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی وضعیت درمانی سازمان های تابعه وزارت تعاون در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،احمد همتی از بررسی وضعیت درمانی سازمان های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر مربوطه و روسای سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: اقدامات انجام شده در حوزه درمان وزارت تعاون در نشست امروز مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولان حاضر در نشست امروز بر این باور بودند که صد در صد اعضای سازمان تامین اجتماعی پرونده الکترونیک داشته و ساختار این پرونده ها بسیار پیشرفته است و حتی اعلام آمادگی کردند که با وزارت بهداشت(Ministry of Health) در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی افزود: واقعیت آن است که سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق که طیف وسیعی از بیمه شدگان تحت پوشش آن هستند باید همکاری نزدیک تری با وزارت بهداشت داشته باشد و به طور قطع اختلاف نظرها با جلسات مکرر و رایزنی ها برطرف خواهد شد و این به نفع مردم و کشور است که روز به روز همکاری خود را افزایش دهند.

نماینده مردم سمنان در مجلس دهم، ادامه داد: یکی از مهمترین موارد مطروحه در این نشست موضوع منابع نه بیست و هفتم تامین اجتماعی(Social Security) بود که بر اساس مصوبه مجلس باید سهم 9 بیست و هفتم حق بیمه کارگران در صندوقی جداگانه ذخیره و تنها در حوزه درمان هزینه شود اما کماکان این بحث وجود دارد که تامین اجتماعی مبالغ را به چه صورت هزینه می کند و آیا صرف هزینه درمان کارگران یا در مسیر دیگری هزینه می شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پرداخت ها در حوزه تامین اجتماعی سریع تر اما در وزارت بهداشت از طریق تامین اجتماعی دیرتر انجام می شود و بهرحال این موارد را باید حل کرد تا اختلافات باعث بروز مشکلاتی برای سلامت و درمان مردم نشود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: