کد خبر: ۱۹۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 12
نظام سلطه هزاران دانشگاه دارد و دروس علمی را ارائه می‌دهد که مقابله با انقلاب اسلامی صورت گیرد و از 2 هزار اندیشکده 500 مورد آن فعالیتشان برای براندازی انقلاب اسلامی است
شفاآنلاین>سلامت> علیرضا جلالی در چهارمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری، اظهار داشت: 40 سال از شروع انقلاب اسلامی گذشته است و این انقلاب گفتمانی جدید در دنیا بود و در آن زمان دو قدرت غرب و شرق دنیا را حکومت می‌کردند که حکومتشان وابسته به سلطه بود ولی در دهه اخیر این سلطه‌ها یکی شده و همه فشارها به این سمت بوده که انقلاب را تضعیف کنند.

به گزارش شفاآنلاین، وی با اشاره به اینکه منشاء تضعیف انقلاب پایه حرکت آن از دانشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: نظام سلطه هزاران دانشگاه دارد و دروس علمی را ارائه می‌دهد که مقابله با انقلاب اسلامی صورت گیرد و از 2 هزار اندیشکده 500 مورد آن فعالیتشان برای براندازی انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی بقیة‌الله بیان داشت: در دنیا اکنون 2 نظام سلطه و نظام انقلاب و محور مقاومت وجود دارد تاکید کرد: پایه‌های مقابله با انقلاب در دانشکده‌ها نهادینه می‌شود و ما باید اقدامات لازم را در مبارزه و پیشگیری(prevention) از این مساله انجام دهیم.

جلالی به فعالیت دانشگاه‌ها پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه اسلامی صرفا ظواهر اسلامی ندارد و با توجه به فرمایشات امام و رهبر معظم انقلاب دانشگاه اسلامی اساتید و دانشجویانش بصیرت انقلابی دارند و اینکه گفته می‌شود دانشگاه اسلامی صرفا اتکا به ظواهر اسلامی دارد رویکرد نادرستی بود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ترسیم دانشگاه اسلامی اشاره کرد و گفت: معرفت‌شناسی،‌تقوا، نفوذ دین در علم و دانش و دانشجویان اساتید دانشگاه‌ها در این دانشگاه‌های(Universities) اسلامی مدنظر قرار دارند.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی بقیة‌الله افزود: مفهوم سلامت در 10 سال گذشته مرتبط با جسم، روح و اجتماع بود و این سه عنصر ارکان اصلی بودند ولی اکنون معرفت و اعتقاد هم جزء ارکان سلامت قرار گرفته و حتی آنها هم به معارف دینی خود روی آورده‌اند.

جلالی اضافه کرد: دانشگاه‌های ما امروزه اسلامی نیست و نه تنها ظواهر بلکه متن و عمق مفاهیم دینی در آن رعایت نمی‌شود و متاسفانه این رویکرد در حال عمیق و جدی شدن است. دانشگاه بقیه‌الله رویکرد اسلامی دارد و فلسفه‌ وجودی‌اش هم همین است. رویکرد سپاه و نیروهای مسلح تنها تامین کادر تخصصی نبود بلکه تربیت متخصصین بابصیرت انقلابی است که جریان‌ساز باشند.

وی گفت: تربیت کادر تخصصی انقلابی، رویکرد نظامی از دلایل تاسیس دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ الله است چرا که تهدیدات دشمن امروزه تغییر کرده و در واقع 40 سال است که موشک به کشور ما شلیک می‌شود ولی صدا ندارد.

جلالی تهاجم فرهنگی،‌ جنگ اقتصادی و علمی را از جمله موشک‌های دشمن برشمرد و گفت: در دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله به این موضوعات توجه شده و این دانشگاه از دانشمندان یک درصد پراستناد و نام‌‌آور نیز بهره‌مند بوده که تعداد آنها اندک نیست و در واقع این افراد پاسدار انقلاب اسلامی نیز هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: