کد خبر: ۱۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 12
دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با تاکید بر اهمیت آمادگی عملکردی در بحران و بلایا، بر لزوم پیش فعال بودن سیستم بهداشتی به منظور عدم غافلگیری در شرایط اضطراری و ارائه خدمات مناسب و به هنگام تاکید کرد
شفاآنلاین>سلامت> نشست هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان واحد مدیریت و کاهش خطر بلایای شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید چراغیان برگزار گردید.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با تاکید بر اهمیت آمادگی عملکردی در بحران و بلایا، بر لزوم پیش فعال بودن سیستم بهداشتی به منظور عدم غافلگیری در شرایط (Conditions)اضطراری و ارائه خدمات مناسب و به هنگام تاکید کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، خاطر نشان کرد: با توجه به مراجعه شهروندان به واحدهای بهداشتی پس از وقوع بلایا، حفظ انسجام و آمادگی عملکردی و همچنین ایمنی سازه ای و غیر سازه ای تسهیلات بهداشتی از ضروریات می باشد.

در ادامه مهندس باطبی مدیر و قرائیان کارشناس گروه مدیریت و کاهش خطر بلایا معاونت بهداشتی به تشریح وضعیت پیشرفت برنامه های در دست اجرا، اهداف و انتظارات گروه در سال جاری پرداخته و سپس کارشناسان شهرستان ها گزارشی از وضعیت اجرای برنامه ها در شهرستان ها ارائه نمودند.

در حاشیه این نشست، بازدید از پایگاه های سلامت مهر و بوستان که در اجرای برنامه های ایمنی(Safety) غیرسازه ای که پیشرفت قابل توجهی داشتند، انجام گردید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: