کد خبر: ۱۹۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 04
مدیر خبرگزاری صداوسیما درباره‌ وضعیت سلامت تصویربردار صداوسیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، بیان کرد: رامین توحیدیان از بیمارستان مرخص شده البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشد و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر خبرگزاری صداوسیما درباره‌ وضعیت سلامت تصویربردار صداوسیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود، بیان کرد: رامین توحیدیان از بیمارستان مرخص شده البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشد و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.

به گزارش شفا آنلاین:حسن عابدینی در گفت‌وگویی درباره وضعیت سلامت رامین توحیدیان که هنگام پوشش خبری تظاهرات ضددولتی در پاریس به ضرب گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش فرانسه از ناحیه سر به شدت مجروح و به دلیل خونریزی شدید مغزی به بیمارستان اوربیتال پاریس منتقل شده بود، گفت: رامین توحیدیان، تصویربردار صداوسیما بعد از اینکه از کما خارج و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند، مقداری حالشان به سمت بهبودی رفت و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌اند. البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشند و باید آزمایش‌هایی را انجام دهند.


او ادامه داد: منتظر هستیم که مراحل درمان و آزمایش‌های توحیدیان تکمیل شود و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشند.

مدیر خبرگزاری صدا وسیما با بیان اینکه پیگیری‌های قانونی این حادثه در حال انجام است، اظهار کرد: از طرف وزارت امورخارجه و سفارت ایران در فرانسه، اداره کل بین‌الملل سازمان صدا وسیما و اداره کل حقوقی پیگیری‌هایی در حال انجام است. اقدام پلیس فرانسه قابل پیگیری است و رفتار نیروهای پلیس‌ به گونه‌ای ضدخبرنگاران بود؛ خبرنگاران بی‌دفاع‌ترین افراد در صحنه‌های بحرانی هستند. امیداوریم این مساله را تا پایان پیگیری کنیم و به نتیجه مناسب برسیم.

گروه خبری صداوسیما که سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) برای پوشش تظاهرات روز کارگر و در اصل تظاهرات علیه سیاست‌های ماکرون از میدان باستی به سمت میدان ایتالی رفته بودند، در اثر حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: