کد خبر: ۱۹۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 04
غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند.
شفا آنلاین>اجتماعی>سیاسی>: غلامعلی حدادعادل گفت: من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند.

به گزارش شفا آنلاین: غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، صبح امروز(جمعه) در همایش «دهه پنجم انقلاب؛ بایدها و نبایدها» که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی چهل ساله شده است. واقعیت این است که بدون مرور گذشته، نمی توان راه آینده را پیدا کرد. برای اینکه بدانیم به چه سمتی باید حرکت کنیم، اولا باید بدانیم که امروز کجا هستیم و از کجا به اینجا رسیده ایم.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*من هیچ نگرانی نسبت به احمدی نژاد ندارم. یک دورانی گذشته و دوران قبلی تکرار نمی شود و همه این شعارها را ناشی از این میدانم که خود این آقایان، این واقعیت را درک کرده اند و می خواهند هر طور شده از این روند سراشیبی جلوگیری کنند.

* امروز مساله ما اصلا این جریان نیست. من به عنوان رییس مجلس سه سال با ایشان کار کردم و کاملا درک می کنم که جریان چیست. می دانم که این جریان آینده ای ندارد و شما هم نگران آن نباشید.

*{literal}{{/literal}در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اصولگرایان نتوانستند طوری عمل کنند که بتوانند در جامعه اقبال داشته باشند{literal}}{/literal} در انتخابات مجلس، یکی از ضعف های ما ضعف تشکیلاتی بود؛ یعنی به همان اندازه که می توانستیم رای مردم را جذب کنیم به دلیل ضعف تشکیلاتی، نتواستیم.

* در دوره دوم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و تا انتخابات سال ۹۲، نمی توانیم بگوییم که مملکت دست اصولگرایان بود؛ جایی که مشایی طراح و تئوریسین بود و هر کسی می خواست انتخاب شود، باید نظر ایشان جلب می شد و همه کاره بود، آیا می شد گفت که مملکت دست اصولگرایان بود؟ آیا آقای احمدی نژاد یک بار عبارت اصولگرایی را به زبان آورد؟ در کنار این ها ضعف تشکیلاتی و ضعف من نوعی هم بوده است.

*{literal}{{/literal}در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی برای 1400) فراتر از عمر و زید، برای خدمت به انقلاب که یکی از ایستگاه هایش انتخابات است، به تشکیلات نیرومند و وحدت نیاز داریم. این مساله مهم است که اگر تامین شود، احتمال پیروزی کم نخواهد بود.خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: