کد خبر: ۱۹۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 02
به دنبال مصرف سالاد اولویه و بستی در مسجد جامع سیرچ 76 نفر به دلیل دل درد، دل پیچه، اسهال و استفراغ به پایگاه اورژانس 115 و مرکز بهداشتی درمانی سیرچ از صبح امروز تا ساعت 14 مراجعه کرده‌اند
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: به دنبال مصرف سالاد اولویه و بستی در مسجد جامع سیرچ 76 نفر به دلیل دل درد، دل پیچه، اسهال و استفراغ به پایگاه اورژانس 115 و مرکز بهداشتی درمانی سیرچ از صبح امروز تا ساعت 14 مراجعه کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر "محمد صابری، گفت: از صبح امروز 12 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 14، 76 نفر به دلیل مسمومیت غذایی به پایگاه اورژانس 115 و مرکز بهداشتی درمانی سیرچ مراجعه کرده‌اند.

وی محل مسمومیت را مسجد جامع سیرچ اعلام کرد و افزود: به دنبال مصرف سالاد اولویه و بستنی درشب گذشته در مسجد جامع سیرچ، تعداد 46 بیمار به دلیل دل درد و دل پیچه و 30 بیمار باعلائم دل درد، دل پیچه، اسهال و استفراغ به مرکز بهداشتی درمانی سیرچ و پایگاه اورژانس 115 مراجعه کرده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: تمامی مراجعه کنندگان سرپایی درمان شده‌اند ضمن آنکه بیماران از تمامی رده های سنی می‌باشند لازم به ذکر است در مراسم شب گذشته نزدیک به سیصد نفر حضور داشته‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: