کد خبر: ۱۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 30
خدمت رسانی به جامعه هدف و سلامت اداری از اولویت های این سازمان است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت با بیان اینکه نیمی ازجمعیت کشور تحت پوشش این بیمه هستند، گفت: خدمت رسانی به جامعه هدف و سلامت اداری از اولویت های این سازمان است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مهدی نوروزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیمه سلامت(Health insurance) سازمانی اجتماعی و خدمتگزار است، اظهار کرد: در این میان نزدیک به 20 میلیون نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت هستند بنابر این تکریم ارباب رجوع همیشه مورد توجه سازمان است.

وی، خدمت رسانی به روستاییان را در اولویت برنامه ها دانست و افزود: سازمان روی تکریم ارباب رجوع تاکید دارد و شواهد نشانگر این است که با وجود محدودیت های فیزیکی و نیروی انسانی، رسیدگی به مشکلات مردم به بهترین وجه و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

نوروزیان با اشاره به حجم عملیات مالی 15 هزار میلیارد تومانی سازمان در سال گذشته گفت: گردش مالی سازمان فوق العاده سنگین است که این حجم مالی با چهار هزار و 500 نفر نیروی کار انجام می شود.

وی همچنین سلامت اداری را یکی از نقاط مثبت آن ذکر کرد و افزود: بیمه سلامت ایران در بین سازمان های کشور کمترین شکایت را دارد و با وجود اینکه بعضی از شکایت های رسیده هیچ ارتباطی به ما نداشته اما بر حسب وظیفه به همه شکایات رسیدگی می کنیم.

نوروزیان علت حضور در بیمه سلامت آذربایجان شرقی را علاوه بر بازرسی و پایش، تجلیل از دو همکار پاک دست این بیمه عنوان و افزود : با وجود پیشنهاد رشوه، همکاران آن را رد کردند که ما طبق قانون باید از آنها تقدیر تا ضمن فرهنگ سازی، برای سایر سازمان ها در استان هم الگو شود.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت با تاکید بر اینکه هیچ گزارشی مبنی بر تخلف مالی در سازمان نداشتیم، افزود: درگاهی برای رسیدگی به شکایات مردمی در پورتال سازمان وجود دارد که مردم می توانند شکایات خود را در آنجا ثبت و یا از طریق نامه به سازمان ارسال کنند.

نوروزیان ادامه داد: ضمن راه اندازی سامانه 1666 امکان جدیدی هم برای دریافت شکایات مردمی ایجاد شده که تا پایان خرداد امسال در سراسر کشور به بهره برداری می رسد و مردم می توانند به طور مستقیم از هر نقطه کشور تماس و شکایات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به مصادیق برخورد با تخلفات در قانون، اضافه کرد : به همان میزان قانونگذار بر تشویق کارمندان نمونه و وظیفه شناس هم تاکید دارد تا این امر حسنه فرهنگ سازی و الگو بشود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه طی دو سال متوالی به عنوان دستگاه های سالم و برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدیم،گفت: امسال هم با توجه به شرایط، موظف به ارتقای بهره وری به بیمه گذاران هستیم.

وحید مجیدی جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان را 2 میلیون و 300 هزار نفر ذکر کرد و افزود: با 227 نیروی کار در استان خدمات ارایه می دهیم که به ازای هر نیروی کار 10 هزار نفر خدمات دریافت می کنند که این نشانگر چابک سازی سازمان است.

وی گردش مالی اداره کل بیمه سلامت استان را 850 میلیارد تومان در سال گذشته اعلام و خاطرنشان کرد: با 2 هزار و 600 موسسه طرف قرارداد خدمت مطلوب را به بیمه گذاران ارایه می دهیم.

با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت کشور از دو کارمند نمونه و پاک دست اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: