کد خبر: ۱۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 29
وزیر بهداشت: از مردم خوزستان به خاطر تغییر اقلیم و پدیده ریزگردها عذرخواهی می کنم
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی پیشگیری از بیماری های ناشی از ریزگردها را لازم و ضروری بیان کرد و گفت: از مردم خوزستان به خاطر تغییر اقلیم و پدیده ریزگردها عذرخواهی می کنم.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی شنبه شب در حاشیه افتتاح بخش اورژانس(Emergency) بیمارستان طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث ریزگردها و مسایل زیست محیطی یک مقوله کلان است و استاندار خوزستان به صورت مستقیم با رئیس جمهوری و معاونین وی این موضوع را پیگیری می کند و در بخش خدمات رسانی نهایت تلاش از سوی همکاران وزارت بهداشت انجام می شود.

وی در ادامه از تلاشهای اساتید و مسئولان دانشگاههای اهواز و آبادان در جهت ارتقاء علمی دانشگاههای خود قدردانی کرد و گفت: سال به سال توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) اهواز و سایر دانشکده های استان خوزستان ارتقا پیدا کرده است.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح پروژه های سفر خود به خوزستان گفت: افتتاح پروژه ها و طرحهای درمانی مطمئنا در ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی و کاهش مرگ و میر موثر است.
قاضی زاده هاشمی گفت: قدم هایی که به کمک نمایندگان، فرمانداران، و منطقه آزاد برای تامین مراکز و خدمات درمانی برای مردم منطقه برداشته می شود قابل تحسین است.

وی در ادامه گفت: سوم خرداد تعدادی از طرح های بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر به بهره برداری می رسد و تا پایان سال سه طرح دیگر نیز در این منطقه افتتاح می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه به منظور بهره برداری از چند طرح بیمارستانی و درمانی در خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد این استان شد.

همچنین در روز دوم سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان درمانگاه شهر دارخوین ، ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان،کلینیک ویژه تشخیصی درمانی شادگان و چند طرح دیگر در اهواز و دشت آزادگان بهره برداری و یا عملیات اجرائی آنها آغاز می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: