کد خبر: ۱۹۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 24
این کنگره با شرکت ۱۵۰ سخنران که ۱۰۰ سخنران از ۳۳ کشور دنیا از جمله آمریکا، آلمان، ایتالیا، هند، فرانسه، تونس، برزیل، کانادا، فیلیپین، ترکیه، ژاپن و...، هستند، آغاز می شود
شفا آنلاین>سلامت>کنگره قاره‌ای درماتولوژی از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مرکزهمایش‌های صدا و سیما به همت مرکز آموزش و پژوهش بیماری‌های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، این کنگره با شرکت ۱۵۰ سخنران که ۱۰۰ سخنران از  ۳۳ کشور دنیا از جمله آمریکا، آلمان، ایتالیا، هند، فرانسه، تونس، برزیل، کانادا، فیلیپین، ترکیه، ژاپن و...، هستند، آغاز می شود.

همچنین درماتوسکوپی در واقع استفاده از میکروسکوپ روی پوست و مو بوده و در این روش تشخیص بیماری‌ها بدون نیاز به نمونه‌برداری انجام می‌شود که در کشور ما این موضوع جدید بوده و مباحث آن در کنگره مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

از اهداف این کنگره ، ارائه آخرین اطلاعات علمی در زمینه بیماری‌های پوست، ایمونولوژی پوست، پوست در اطفال و بیماری‌های سیستمیک پوست می باشد که در کنگره مورد بحث قرار می گیرند.
در پایان این کنگره با همکاری انجمن متخصصین پوست ایران، انجمن اروپایی لیزر پوست، مجمع انجمن‌های بین‌المللی جراحی پوست و زیبایی، آکادمی سلامت جهانی و شبکه بین‌المللی بیماری‌های التهابی پوست ، رؤسای مراکز تحقیقاتی پوست و مراکز آموزشی پوست، همچنین انجمن متخصصین پوست ایران برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: