کد خبر: ۱۹۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 21
قطعا دیوان عدالت اداری باید در این مورد با سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هماهنگی لازم را انجام دهد، ضمن اینکه لازم است به گونه ای اقدام شود که در حق مردم نیز اجحافی صورت نگیرد
شفا آنلاین>سلامت>یک نماینده مجلس، رای دیوان عدالت اداری برای حذف حق مدیریت داروخانه‌ها را اجحاف در حق داروخانه‌هایی دانست که مسئول فنی دائمی دارند و بر ضرورت بازنگری این رای تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، اصغر سلیمی، در مورد رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت دریافت حق مدیریت توسط داروخانه‌ها، گفت: قطعا دیوان عدالت اداری باید در این مورد با سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت(Ministry of Health) و سازمان غذا و دارو هماهنگی لازم را انجام دهد، ضمن اینکه لازم است به گونه ای اقدام شود که در حق مردم نیز اجحافی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون در بسیاری از داروخانه ها مسئول فنی به صورت دائم در داروخانه ها حضور داشته و به ارائه خدمات مشاوره می پردازد که باید حق مدیریت دریافت کند.

سلیمی تاکید کرد: اگر بخواهیم دریافت حق مدیریت داروخانه ها را ممنوع کنیم قطعا آنها در پرداخت اجاره بها ملک، پرداخت دستمزد کارکنان و خرید دارو و امکانات مورد نیازشان با مشکل مواجه می شوند که نتیجه آن به نفع جامعه نخواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون این رای باید مورد بازنگری قرار گیرد و دغدغه های داروسازان مدنظر قرار داده شود به طوری که داروخانه ها بتوانند حق فنی خود را دریافت کنند.

این نماینده مجلس، یادآورشد: البته باید با داروخانه هایی که فاقد مسئول فنی هستند و به بیماران مشاوره دارویی ارائه نمی دهند ولی حق فنی دریافت می کنند برخورد جدی شده و در مقابل از داروخانه هایی که به ارائه خدمات مشاوره دارویی می پردازند، حمایت شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار