کد خبر: ۱۹۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 18
شعار هفته سلامت پوشش كامل سلامت در همه جا و براى همه است كه سازمان هاى بيمه در تحقق اين موضوع از نهادهاى موثر هستند
شفا آنلاین>سلامت>رئيس سازمان بيمه سلامت با بیان اینکه  در فاز اول طرح استحقاق سنجى بحث هم پوشانى به نحو قابل توجهى حل خواهد شد از حذف دفترچه بيمه از بيمارستان هاى دولتى در نيمه نخست سال ٩٧ خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، طاهر موهبتى رئيس سازمان بيمه سلامت(Health insurance) در نشست خبرى با اصحاب رسانه با اشاره به شعار هفته سلامت گفت: شعار هفته سلامت پوشش كامل سلامت در همه جا و براى همه است كه سازمان هاى بيمه در تحقق اين موضوع از نهادهاى موثر هستند.

وى ادامه داد: در سال ٩٧ مهم‌ترين اقدام استقرار سازمان الكترونیک و حذف دفترچه بيمه است و تاكنون در ١٢٨ بيمارستان دفترچه بيمه حذف شده است، در نيمه سال دفترچه بيمه از بيمارستان هاى دولتى حذف شده و بيماران با كد ملى خدمت دريافت مى كنند.

موهبتى عنوان كرد: در فاز اول طرح استحقاق سنجى بحث هم پوشانى به نحو قابل توجهى حل خواهد شد و در زمان تمديد دفترچه و دريافت خدمت مى توانيم همپوشانى بيمه اى را شناسايى و آن را حذف كنيم،  ٩٠ تا ٩٥ از دارندگان دفترچه بيمه سلامت براى تمديد دفترچه به مراكز مرتبط مراجعه مى كنند و تا پايان نيمه نخست سال استحقاق سنجى به طور كامل انجام خواهد شد.

رئيس سازمان بيمه سلامت از ايجاد پايگاه جمعيت بيمه شدگان در كشور خبر داد و افزود: با همكارى سازمان هاى بيمه اى اين پايگاه ايجاد خواهد شد، تاكنون اطلاعات بيمه شدگان بيمه سلامت در اين پايگاه بارگذارى شده است و ما با تامين اجتماعى(Social Security) و نيروهاى مسلح مذاكره كرديم و اين سازمان هاى بيمه گر اعلام آمادگى كردند تا اطلاعات خود را در اختيار قرار دهند و تا ٦ ماه آينده اين پايگاه ايجاد خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: