کد خبر: ۱۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 18
از سال 92 تاکنون حجم واگذاری ها نسبت به سال های قبل در این دانشگاه به بخش خصوصی تقریبا دو برابر شده و ان‌شاءالله بنا داریم تا دوسال آینده یک سازمان چابک و تخصصی داشته باشیم.
شفاآنلاین>سلامت> شامگاه سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه 97، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن خیر مقدم مجدد به دکتر ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، بیان داشت: از دکتر ایازی معاون محترم اجتماعی وزیر بهداشت که با توجه به مشغله کاری زیاد و برنامه‌های فشرده، از حضور در استان سمنان و دانشگاه(University) علوم پزشکی استان سمنان استقبال نمودند، تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از 92 تاکنون، گفت: از سال 92 تاکنون حجم واگذاری ها نسبت به سال های قبل در این دانشگاه به بخش خصوصی تقریبا دو برابر شده و ان‌شاءالله بنا داریم تا دوسال آینده یک سازمان چابک و تخصصی داشته باشیم.

وی با اشاره به دستاوردها و رتبه های برتر کشوری این دانشگاه، بیان داشت: بحمدالله ما در تمام حوزه های عملیاتی این دانشگاه رتبه های کشوری کسب نموده‌ایم، که این موفقیت ها حاصل زحمات تمامی همکاران ارجمندم در این دانشگاه است.

دکتر شادنوش ضمن ابراز خرسندی از فعال شدن حوزه اجتماعی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح نمود: با توجه به این‌که یکی از اهداف معاونت اجتماعی وزارت اجتماعی نمودن سلامت است، امیدواریم تمام دانشگاه ها در این راستا تلاش نموده و این موضوع را در جامعه نهادیه نمایند.

دکتر ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت(Health)، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر شادنوش رئیس و کارکنان دانشگاه، بیان کرد: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور در حال حاضر، اتمام و به بهره برداری رساندن پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی کار بزرگی است و این امر نشان از همت والا و دلسوزی دست اندرکاران حوزه سلامت می باشد که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت تلاش می نمایند که این خدمات در فضایی مناسب و در شان مردم شریف استان ارائه گردد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشتدرخصوص برگزاری مجمع سلامت استان سمنان ابراز رضایت نمود و گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری این مجمع تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم مجمع سلامت سال آینده هم همچون امروز باشکوه و مطلوب برگزار گردد.

وی ابراز امیدواری نمود: همانطور که این مجمع را با حضور جمع کثیری از مقامات استانی برگزار نمودید، مجامع شهرستانی را نیز با همین وسعت و شکوه برگزار نمایید.

همچنین در این جلسه دکتر جندقی معاون بهداشتی  و دکتر مشیری معاون اجتماعی دانشگاه به ارائه گزارشی را در خصوص حوزه‌ی تخصصی خود ارائه نمودند و در ادامه دستور کار جلسه قرائت و اعضا پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: