کد خبر: ۱۹۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 17
یعقوب شیوه یاری، نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در محل ستاد مرکزی سازمان دیدار و گفتگو کردند
شفا آنلاین>سلامت>دوتن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، بر الکترونیکی شدن دفترچه های بیمه و ارائه خدمات به بیمه شدگان تاکید کردند.

به گزارش شفا آنلاین، یعقوب شیوه یاری، نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در محل ستاد مرکزی سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در اجرای برنامه های بیمه سلامت(Health insurance) ایران از جمله ابلاغ یکصد گاید لاین، جهت خدمات دهی بهتر و بیشتر به بیمه شدگان تاکید  کردند. توجه به برنامه های بیمه سلامت، ضرورت الکترونیکی شدن دفترچه های بیمه شدگان، پرداخت هزینه ها جهت عملیاتی کردن این طرح در استانها و حذف دفترچه های بیمه از بیمارستان های دولتی از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین یعقوب شیوه یاری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، باز آموزی برای شرکای کاری جهت کاهش تولید هزینه را به عنوان یک پیشنهاد مهم در امر بیمه سلامت ایران ارائه داد.

در این دیدار مهندس طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه شدگان از اولویت های سال جاری سازمان بیمه سلامت دانست.

موهبتی با اشاره به روند رو به رشد فعالیت های بیمه سلامت ایران در بخش های مختلف دارویی و درمان، اظهار کرد:  این سازمان، برنامه های عملیاتی خود برای ارتقای سطح خدمات بیمه ای و پرداخت مطالبات به موقع مراکز درمانی و دارویی در سال جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: