کد خبر: ۱۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 11
دکتر سیدحسن هاشمی در حکمی دکتر سید محمد هادی ایازی را به عنوان رئیس جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت منصوب کرد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید محمد هادی ایازی را به عنوان رئیس جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت منصوب کرد.

به گزاش شفا آنلاین، بنابر اعلام وبدا در متن حکم دکتر سیدحسن هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر سید محمد هادی ایازی
معاون محترم امور اجتماعی

رشد و توسعه شگفت انگیز دنیای مجازی و رسانه های دیجیتال فرصت های مناسب و تهدیدات غیرقابل جبران را برای زندگی و تمدن بشری به ارمغان آورده است. یکی از این فرصت ها، استفاده بهینه از این تکنولوژی(Technology) برای ترویج و آگاهی سبک زندگی سالم، اجتماعی شدن نظام سلامت، ارتباط با جامعه در راستای جلب و جذب مشارکت عمومی برای سلامت آحاد مردم خواهد بود.

از جمله راهکارهای ارتباط و تعامل مؤثر با اهالی رسانه، ارج نهادن به تلاش و کوشش های این قشر خدوم و زحمتکش، به ویژه فعالان رسانه های دیجیتال حوزه سلامت است که نقشی بی بدیل در ارتقاء دانش و آموزش و بکارگیری یافته های حوزه سلامت دارند.

انتظار می‌رود برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال حوزه سلامت موجب تداوم آموزش جامعه در جهت پیشگیری از بیماری ها و ایجاد فرهنگ خودمراقبتی مؤثر و کم هزینه برای کاهش هزینه های درمان شود.

لذا با توجه به سوابق، توانمندی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت منصوب می شوید. امید است که با استعانت از ایزد منان و تعامل و همکاری همه معاونت ها، سازمان‌ها، مراکز تابعه و بخش های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر آن منطبق بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: