کد خبر: ۱۹۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 11
مهندس طاهر موهبتی :با اقدامات صورت گرفته از اسفند ماه سال 96 تلاش کردیم از همپوشانی‌های جدید بیمه‌ای جلوگیری کنیم و در سال جاری نیز این اقدامات را به طور جدی ادامه خواهیم داد
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران،گفت: با اقدامات صورت گرفته از اسفند ماه سال 96 تلاش کردیم از همپوشانی‌های جدید بیمه‌ای جلوگیری کنیم و در سال جاری نیز این اقدامات را به طور جدی ادامه خواهیم داد.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس طاهر موهبتی به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان متبوعش در دیدار نوروزی با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 96 و اقدامات پیش روی این سازمان در سال جاری، گفت: این سازمان حذف دفترچه در بخش بستری 128 بیمارستان در کشور را به طور جدی آغاز کرده است.

وی، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای را از دیگر اقدامات سال 97 برشمرد و افزود:  این سازمان همپوشانی‌هایی با سازمان‌های بیمه‌گر از جمله سازمان تامین اجتماعی(Social Security) دارد که با اقدامات صورت گرفته از اسفند ماه سال 96 تلاش کردیم از همپوشانی‌های جدید جلوگیری کنیم و در سال جاری نیز این اقدامات را به طور جدی ادامه خواهیم داد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، موهبتی همچنین مدیریت منابع و مصارف، ارتقاء کیفیت خدمات و استقرار سازمان الکترونیک را از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری برشمرد و گفت: مهم‌ترین تصمیم سازمان بیمه سلامت(Health insurance) در سال جاری این است که براساس سقف اعتبارات خرید خدمت خواهد کرد که اقدام دشواری بوده و با همکاری شرکای کاری و دانشگاه‌های علوم پزشکی امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: اقدامات و برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ایران به نحوی انجام خواهد شد که آسیبی به بیمه شدگان از نظر کیفیت و کمیت خدمات نرسد و توجه به این موضوع اولویت اول سازمان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: