کد خبر: ۱۹۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 07
این همایش از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۹۷ برگزاری می شود و یک روز قبل از آن نیز برای آموزش دستیاران در نظر گرفته شده است
شفاآنلاین>سلامت> دبیر علمی همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران، گفت: جدیدترین دستاوردهای پزشکی آکادمیک با محوریت بیماری های عفونی، مغز و اعصاب، سم شناسی و غدد و متابولیسم در این همایش ارائه می شود.

به گزارش شفاآنلاین، پروفسور مجتبی زارعی در آستانه برگزاری اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران، اظهار داشت: این همایش از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۹۷ برگزاری می شود و یک روز قبل از آن نیز برای آموزش دستیاران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش در بیمارستان(Hospital) فرهیختگان در منطقه حصارک تهران برگزار می شود، افزود: سه محور اصلی این همایش بیماری های مغز و اعصاب، بیماریهای عفونی و سمشناسی و بیماری های غدد درونریز و متابولیسم است.

دبیر علمی همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران، ادامه داد: این همایش با همکاری دانشگاه آکسفورد و کمبریج انگلستان برگزار می شود و ۹ نفر از برجسته ترین اساتید این دانشگاه ها و برخی از اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی،علوم پزشکی مشهد و شیراز و دانشگاه آزاد تهران حضور خواهند داشت.

زارعی در ارتباط با ضرورت برگزاری این همایش، عنوان کرد: در همه جای دنیا اکثریت پزشکان به ارائه خدمات بالینی، همچون تشخیص و درمان مشغولند و البته عده بسیار کمتری به فعالیت های آکادمیک که آموزش و تحقیق است، می پردازند. در کشور ما همه این مقوله ها با هم مخلوط شده و بیم آن می رود که جذابیت های مادی خدمات درمانی پزشکان دانشگاهی ما را از فعالیت آکادمیک باز دارد.

وی بیان داشت: افراد صاحبنظر در حوزه تحقیق و آموزش پزشکی در دنیا در این کنگره حضور خواهند داشت و حاصل چند دهه تحقیقشان را به شرکتکندگان ارائه میدهند، هدف دیگر ما از برگزاری این کنگره تشویق جوانان نخبه به روی اوردن به فعالیت های آکادمیک پزشکی یعنی تحقیق و آموزش است. همچنین به شرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت از سوی دانشگاه آکسفورد ارائه می شود.

ثبت نام در این همایش برای دانشجویان(Students) پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران رایگان است و برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی با تخفیف ۵۰ درصد است. همه علاقه مندان به شرکت در این همایش می باید از طریق سایت www.academicmedicine.ir ثبت نام نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: