کد خبر: ۱۹۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 05
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که بیمارستان هزار تختخوابی با سرعت خوبی، در حال ساخت است، گفت: این بیمارستان طی سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که بیمارستان هزار تختخوابی با سرعت خوبی، در حال ساخت است، گفت: این بیمارستان طی سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان 172تختخوابی شهداء قم، اظهار کرد: بیمارستان شهداء قم با مجموع 64 تختخواب، سال 89 کلنگ‌زنی شد، اما به‌علت مشکلات متعدد از جمله کمبود اعتبارات، پیشرفت چندانی نداشت، در سال 92 با کمک وزارت بهداشت، مجوز 172 تختخواب اخذ شد و پروژه به سرعت پیش رفت و امروز شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان مجهز هستیم.

وی افزود: این بیمارستان با زیر بنا 16هزار مترمربع در7 طبقه و با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال، مجهز به بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در منطقه نیروگاه قم احداث شده است، این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، جراحی عمومی، بستری مردان، بستری زنان، مراقبت‌های ویژه، ICU، CCU، اتاق عمل، نوزادان، زنان و زایمان، درمانگاه، تصویربرداری و داروخانه است.

ایرانی‌خواه هم‌چنین گفت: طی چند سال اخیر با برنامه‌ریزی‌های استراتژیک، تخت‌های مدرن بیمارستانی در قم افزوده شده است و در همین راستا، بیمارستان 1000 تختخوابی و بین‌المللی در منطقه پردیسان با سرعت خوبی در حال ساخت است و طی 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که در سال‌های اخیر درعرصه بهداشت، استان قم دچار تحول شده است، یادآور شد: در عرصه آموزش پزشکی نیز، شاخص‌ها بهبود یافته است، اما در بحث فضای زیرساختی هنوز کمبودهایی وجود دارد و امید می‌رود این کمبودها نیز برطرف شود و وضعیتی در خور شأن مردم قم، رقم بخورد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: