کد خبر: ۱۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 03
مسعود حبیبی با اعلام این که یک میلیون جوان در هلال احمر عضویت دارند، گفت: این جوانان در کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، روستایی و غنچه ها فعالیت می کنند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: بیش از 24 هزار عضو جوان داوطلب هلال احمر در روزهای نوروز به ارائه خدمات به مسافران پرداختند که هزار و 138 نفر از آنان طلبه بودند.

به گزارش شفاآنلاین،مسعود حبیبی با اعلام این که یک میلیون جوان در هلال احمر عضویت دارند، گفت: این جوانان در کانون های دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، روستایی و غنچه ها فعالیت می کنند.

وی با اشاره به مراجعه 4 میلیون و 650 هزار مسافر به پایگاه‌های سازمان جوانان در سراسر کشور افزود: از این تعداد 4 میلیون و 350 هزار نفر به پایگاه های ثابت و 300 هزار نفر هم به پایگاه های سیار سازمان جوانان هلال احمر مراجعه کردند.

حبیبی تعداد جوانان داوطلب مشارکت کننده در این طرح را 24 هزار و 212 نفر اعلام کرد و افزود: 350 هزار مسافر از خدمات سلامت این پایگاه ها بهره مند شدند.

وی در این خصوص گرفتن فشار و قند خون و ارایه مشاوره های پیشگیری از اعتیاد و ایدز را از جمله خدمات سلامت در هزار پایگاه سازمان جوانان هلال احمر برشمرد.

حبیبی با اشاره به فضاهای دوستدار کودک که در کنار پایگاه های سازمان جوانان هلال احمر برپا شده، گفت: در این 15 روز 415 هزار کودک از این فضا استفاده کردند.

وی گفت: فضای دوستدار کودک با کمک کارشناسان علوم تربیتی، علوم رفتاری و روان شناسان طراحی شده و بازی ها و اشعار کودکان نیز به صورت هوشمند برگزار شد.

حبیبی خدمات پایگاه های سازمان جوانان در نوروز را محدود به ارایه خدمات سلامت ندانست و گفت: 400 هزار نفر، میثاق‌نامه کمپین «نه به تصادفات» را امضاء کردند. در این کمپین خطرات رانندگی به رانندگانی که به این پایگاه مراجعه می کردند منتقل شد.

هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با شعار تلاش همگان برای بهبود رفتارهای ترافیکی از 28 اسفند سال 96 آغاز شد و تا پایان امروز ادامه دارد.
برچسب ها: سلامت ، هلال احمر ، داوطلب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: