کد خبر: ۱۹۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 02
: رییس پلیس راه البرز گفت که در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی به علت فراوانی بالای سفرهای نوروزی، تردد خودروها از ساعت 12 روز دوشنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد.
شفا آنلاین>اجتماعی>: رییس پلیس راه البرز گفت که در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی به علت فراوانی بالای سفرهای نوروزی، تردد خودروها از ساعت 12 روز دوشنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد.

به گزارش شغا آنلاین:سرهنگ رضا گودرزی افزود: این محدودیت تا ساعت سه بامداد ادامه دارد و تردد از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع، تریلی، کامیون و کامیونت در 13 فروردین در همه راه های برون شهری ممنوع است.

گودرزی با اشاره به برنامه ریزی پلیس راه البرز برای روان سازی ترافیک در 13 فروردین اظهار کرد: با برنامه ریزی های تردد وسایل نقلیه از ساعت اولیه امروز دوشنبه 13فروردین ماه در محدوده دوراهی برغان تا رستوران عسل و بالعکس انجام شود و تردد در بقیه مسیر به سمت روستای برغان ممنوع بوده و این محدودیت تردد تا ساعت 23 همان روز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد که همچنین به منظور سهولت تردد و جلوگیری از افزایش ترافیک ازساعت 15 روز دوشنبه 13 فروردین ماه تا ساعت 23 همان روز تردد وسیله نقلیه ازآتشگاه و برغان به سمت کرج یک طرفه است.

رئیس پلیس راه البرز گفت: به همین منظور تردد وسیله نقلیه از میدان ایران زمین به سمت کردان درشهرستان ساوجبلاغ نیز یک طرفه می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: