کد خبر: ۱۹۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 30
روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» نوشت که اسم همسر رهبر کره‌شمالی «نامشخص» است؛ چرا که «ری» در واقع لقبی است که وی را با آن برای محرمانه‌کردن جزئیات زندگیِ گذشته‌اش، مورد خطاب قرار می‌دهند.

شفا آنلاین>اجتماعی>منابعی در کره‌جنوبی اطلاعاتی درباره همسر رهبر کره‌شمالی و اسم واقعی وی منتشر کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» نوشت که اسم همسر رهبر کره‌شمالی «نامشخص» است؛ چرا که «ری» در واقع لقبی است که وی را با آن برای محرمانه‌کردن جزئیات زندگیِ گذشته‌اش، مورد خطاب قرار می‌دهند.

ری برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در کنار کیم مشاهده شد و بعد از آن، کره‌شمالی رسما اعلام کرد که وی همسر رهبر کره‌شمالی است. پیونگ‌یانگ تاکنون از افشای اطلاعات درباره زندگی، سن یا دیگر اطلاعات مربوط به همسر رهبر این کشور خودداری کرده است.

منابعی ویژه به رسانه‌های خبری کره‌جنوبی اعلام کردند که «ری» پیشتر یک خواننده بود و تاریخ تولد وی بین سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ تخمین زده می‌شود که در شمال استان «هام‌کیونگ» متولد شد. پدر وی استاد دانشگاه و مادرش پزشک است.

تاکنون، منابع خبری اطلاعاتی درباره تعداد دقیق فرزندان کیم و ری منتشر نکرده‌‌اند. طبق گفته «دنیس رودمن» ستاره اسبق بستکبال آمریکا که دوست صمیمی کیم‌جونگ اون محسوب می‌شود، نام دومین فرزند رهبر کره‌شمالی «جو ایه» است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: