کد خبر: ۱۸۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 24
تحقیقات منتشر شده جدید در زیست شناسی ، مغز افراد مبتلا به میزوفونیا را بررسی می کند تا ببینند چگونه مغز آنها هنگام شنیدن صداهای مذکور چه واکنشی نشان می دهد
شفاآنلاین> سلامت> برای بعضی ها، شنیدن صدای خوردن آدامس دیگران، چرت زدن لب و یا لبخند می تواند باعث خشم و احساس تنفر شود . (میزوفونیا )نام این اختلال است که اغلب احساسات بد و منفی در شخص را به صداهای خاصی - به ویژه آدامس جویدن ، چسباندن قلم، ضربه زدن به صفحه کلید و تغییر شکل جیبی تبدیل می کند.

به گزارش شفاآنلاین، تحقیقات  منتشر شده جدید در زیست شناسی ، مغز افراد مبتلا به میزوفونیا  را بررسی می کند تا ببینند چگونه مغز آنها هنگام شنیدن صداهای مذکور چه واکنشی نشان می دهد.

دکتر ساخبیندر کومار، پژوهشگر(Researcher) موسسه علوم عصبی در دانشگاه نیوکاسل و یک گروه از دانشمندان، اطلاعات مربوط به 42 نفر از افراد مورد تحقیق را بررسی کرد که حاصل آن به این صورت ثبت شد ؛ افرادی که میزوفونیا ندارند،می توانند به طور کلی صدا های روزانه را تنظیم کنند حتی اگر ناراحت کننده باشد . وکسانی که از این اختلال(Disorder) رنج می برند  نمی توانند صدا را تحمل کنند و فقط در طول زمان ادامه می دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: