کد خبر: ۱۸۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 19
محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان درراستای اعتلای فرهنگ نماز در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دکتر شادنوش رئیس دانشگاه تشکر و قدردانی نمود
شفاآنلاین>سلامت> محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان درراستای اعتلای فرهنگ نماز در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دکتر شادنوش رئیس دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

در متن این تقدیر چنین آمده است:

جناب آقای دکتر مهدی شادنوش

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

با سلام و احترام

پس از حمد و سپاس خداوند از این‌که با اهتمام جناب‌عالی، اعضای شورای اقامه نماز، ائمه جماعت و همکاری و همراهی و استقبال کارکنان موفقیت قابل ملاحظه‌ای در اعتلای فرهنگ نماز نصیب آن سازمان گردیده و به کسب رتبه برتر بین دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی سال 1395 نائل آمده است، موجب خرسندی است.

با امید به آن‌که این خدمت موجب مرضی خداوند قرار گیرد، از اهتمام و تلاش جناب‌عالی و همکاران در عطر آگین نمودن فضای سازمانی(Organizational) به عطر نماز قدردانی می نمائیم.

محمد همتیان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان

لازم به ذکر است: این تقدیر نامه توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی(medical) استان سمنان به دکتر شادنوش رئیس دانشگاه اهدا گردید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: