کد خبر: ۱۸۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 18
افروز روانشناس و عضو بیماری‌های نادر اظهار کرد: بنیاد ملی بیماری‌های نادر به بیماران نادر و خانواده های آنها خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهد و در همین راستا مرکز مشاوره بیماری های نادر به این بیماران و خانواده‌های آنها خدمات روانشناسی می‌دهد.
شفاآنلاین>سلامت>افروز گفت: اعضای خانواده بیماران نادر در مرکز مشاوره بنیاد این بیماران مشاوره رایگان ازدواج دریافت می‌کنند.

به گزارش شفاآنلاین، افروز روانشناس و عضو بیماری‌های نادر اظهار کرد: بنیاد ملی بیماری‌های نادر به بیماران نادر و خانواده های آنها خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهد و در همین راستا مرکز مشاوره بیماری های نادر به  این بیماران و خانواده‌های آنها  خدمات روانشناسی می‌دهد.

وی ادامه داد: هنگامی که یک فرد از اعضای خانواده به بیماری‌های نادرمبتلا می‌شود دیگر اعضای خانواده نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند واین افراد در صورت دریافت نکردن خدمات مشاوره‌ای ممکن است دچار افسردگی شوند.

افروز با اشاره به اینکه مرکز خدمات مشاوره‌ای بیماری‌های نادر به بیماران نادر خدمات ارائه می‌دهد، افزود: خدمات روانشناسی و مشاوره به خانواده‌های بیماران نادرساکن در استان تهران داده می‌شود و این مرکز قرار است به زودی در استان‌های سراسر کشور راه‌اندازی شود.

استاد تمام دانشگاه‌های تهران با اشاره به اینکه افراد عادی بر اساس تعرفه دولتی می‌توانند از خدمات روانشناسی این مرکز برخوردار شوند، عنوان کرد: بیماری‌هایی مانند سندورم دام، سی پی، جزء بیماری‌های خاص در کشور محسوب می‌شوند که برای اینگونه افراد برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است، به اعضای خانواده بیمارانی که در شرف ازدواج هستند، خدمات مشاوره‌ای روانشناسی ارائه می‌دهند تا دچار مشکلات روحی و روانی نشوند.

برچسب ها: ازدواج ، مشاوره ، رایگان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: