کد خبر: ۱۸۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 18
مهندس طاهر موهبتی در واپسین روزهای سال ۹۶ بصورت ویدیو کنفرانس با مدیران استانی بر ضرورت فعالیت ادارات سازمان بیمه سلامت ایران در طول تعطیلات عید نوروز به منظور ارائه خدمت به بیمه شدگان تاکید کرد.

شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از ارایه خدمت و فعالیت ادارات سازمان بیمه سلامت در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، مهندس طاهر موهبتی در واپسین روزهای سال ۹۶ بصورت ویدیو کنفرانس با مدیران  استانی بر ضرورت فعالیت ادارات سازمان بیمه سلامت ایران در طول تعطیلات عید نوروز  به منظور ارائه خدمت به بیمه شدگان تاکید کرد.

وی استقرار سامانه الکترونیکی را یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان در سال آینده دانست و افزود: ارائه خدمات باکیفیت، رضایت بیمه‌شدگان و مشتری‌مداری از دیگر اهدافی است که در برنامه عملیاتی سازمان در سال ٩٧ به آن تاکید شده است.

وی در ادامه افزود: اگر تا ۱۵ فروردین اقدامی انجام ندهیم به معنای این است که پنج درصد هزینه‌های ما در کشور شکل گرفته است و خیلی باید تلاش کنیم که این مبلغ را جبران و مدیریت کنیم. بنابراین باید از همان روز اول اقداماتی که در برنامه عملیاتی به آن اشاره شده است را جدی بگیریم تا با مشکلی روبرو نشویم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه این سازمان اکنون به مدیران بحران با تدبیر نیاز دارد، گفت: مدیری باید در این عرصه باشد که بحران را مدیریت کند نه اینکه با عملکرد خود باعث ایجاد بحران ‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان در سال آینده براساس سقف اعتبارات خود هزینه خواهد کرد، افزود: این اقدام کلیدی‌ترین، عاقلانه‌ترین و قابل دفاع‌ترین اقدامی است که باید انجام شود.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی به برنامه عملیاتی سازمان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از برنامه عملیاتی در زمینه مدیریت هزینه است که باید در چهار ماهه اول سال در کشور شکل گیرد. همچنین موضوع دیگر در زمینه مدیریت هزینه بحث گایدلاین است که اگر تعریف نشود، ۱۰۰ پروتکل تهیه و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: استحاق سنجی در ۱۱۵ بیمارستان چهار استان کشور در بخش بستری آغاز شده است که استان‌ها موظف هستند تا شش ماهه اول سال ۹۷ این موضوع را به طور کامل اجرا کنند. همچنین این اقدام در بخش سرپایی در برخی استان‌ها باید به صورت پایلوت انجام شود تا در کشور اجرا کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان از موافقت سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان به این سازمان نیز خبر داد و گفت: در صورتی که این مبلغ پرداخت شود، مطالبات یک ماه دانشگاه‌ها و داروخانه‌ها پرداخت خواهد شد.

برچسب ها: تعطیلات ، سلامت ، نوروزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: