کد خبر: ۱۸۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 17
نیروهای بهداشت محیط در قالب بیش از ۱۲۰۰ اکیپ بازرسی در سراسر کشور از ۸ صبح تا ۲۰ بر این اماکن نظارت دارند. این نیروها در ایام غیرتعطیل به ۲۷۰۰ اکیپ افزایش می‌یابند
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزارت بهداشت از مجهز شدن بازرسان بهداشت محیط به دستگاه‌های سنجش در محل خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، علیرضا رئیسی در حاشیه مراسم مانور نوروزی نیروهای بهداشت محیط - که عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) ایران برگزار شد - اظهار کرد: این برنامه از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: تمرکز این طرح بر بهداشت اماکن عمومی، مواد غذایی، سکونتگاه‌های بین راهی، تفرجگاه‌ها و هتل‌ها است. نیروهای بهداشت محیط در قالب بیش از ۱۲۰۰ اکیپ بازرسی در سراسر کشور از ۸ صبح تا ۲۰ بر این اماکن نظارت دارند. این نیروها در ایام غیرتعطیل به ۲۷۰۰ اکیپ افزایش می‌یابند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت(Ministry of Health) در ادامه گفت: مجهز شدن بازرسان به دستگاه‌های پورتابل و سنجش در محل همچنین افزایش سرعت در برخورد با متخلفان از ویژگی‌های این دوره از فعالیت نیروهای بهداشت محیط در ایام نوروز است. یکی از دستگاه‌هایی که به تازگی بازرسان به آن مجهز شده‌اند دستگاه سنجش بار میکروبی است. ما در این دوره تاکید ویژه‌ای بر بهداشت رستوران‌های بین راهی و محل اسکان مسافران داریم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، سازمان دامپزشکی، تعزیرات و وزارت صنعت در این بازرسی‌ها تصریح کرد: سازمان تعزیرات در این بازرسی‌ها اکیپی را به همراه نیروهای بهداشت محیط برای بازرسی اعزام می‌کند. ما از مردم درخواست می‌کنیم که گزارش‌های خود از تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: