کد خبر: ۱۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
‏فوتبالیست‌هایی که در قالب «تیم ملی سیرالئون»به تهران آمده‌اند با دم‌پایی و کیلوها اضافه وزن دم در ورزشگاه آزادی منتظر ایستاده اند.
 شفا آنلاین>اجتماعی>بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سیرالئون قرار است فردا برگزار شود.

‏به گزارش شفا آنلاین:فوتبالیست‌هایی که در قالب «تیم ملی سیرالئون»به تهران آمده‌اند با دم‌پایی و کیلوها اضافه وزن دم در ورزشگاه آزادی منتظر ایستاده اند.


 سرگردانی بازیکنان سیرالئون پشت در ورزشگاه آزادی

 این در حالی است که طی چند روز گذشته زمزمه هایی مبنی بر دخالت یک ایجنت پر کار در اطراف تیم ملی در ترتیب دادن این بازی دوستانه دیده می شود. برخی منابع مدعی اند این نفراتی که در تصویر مشاهده می شوند اصلا ملی پوش نیستند و یک تیمی تشکیل شده که لزوما تیم ملی سیرالئون نیست. ادعایی که نه کسی آن را تایید میکند و نه تکذیب!

حال سرپرست تیم ملی فوتبال این کشور که به همراه سایر اعضای تیم در تهران حضور دارد می گوید:« اجازه بازی از سوی فیفا صادر شده است اما ما طی دو روز اخیر که اینجا حاضر هستیم،هنوز نتوانسته ایم تمرین کنیم.»

سرمربی تیم ملی سیرالئون هم در این خصوص می گوید:« به ما گفته بودند که امروز در زمین اصلی استادیوم آزادی تمرین می کنیم اما تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. با وجود اینکه مشکلی اصلی مان حل شده اما اگر امروز در زمین اصلی تمرین نکنیم، فردا به میدان نخواهیم رفت.»

نکته جالب ماجرا اینجاست که نماینده حراست و مترجمی که از سوی فدراسیون انتخاب شده و باید اعضای تیم سیرالئون را همراهی می کرده همراه این تیم نبوده اند و بازیکنان این تیم با پای پیاده و بدون هیچ همراهی از هتل المپیک به ورزشگاه آزادی آمدند و آنجا هم با درهای بسته مواجه شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: