کد خبر: ۱۸۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 14
شروع ثبت نام در این جشنواره از 15 فروردین ماه 97 آغاز و مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر همزمان با روز ملی انتقال خون، 9 مرداد 97 برگزار می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>دومین جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری اهدای خون با عنوان «مرا هزار امید است و هر هزار تویی» برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری اهدای خون با عنوان «مرا هزار امید است و هر هزار تویی» با محوریت گسترش فرهنگ اهدای خون اهدای زندگی در دو بخش فیلم کوتاه 60 ثانیه ای و عکس در ابعادی گسترده تر اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، محورهای این جشنواره شامل
اهدای خون سالم، اهدای زندگی، اهدای خون مستمر و اهمیت آن در تامین خون سالم،اهدای خون در موارد بحرانی ( زلزله، دفاع مقدس و ...)، مشارکت اجتماعی، بانوان و اهدای خون،ورزش، خودمراقبتی، اهدای خون مستمر است.

همچنین موضوعات جوان آگاه، اهدای خون مسئولانه، اهدای اجزای خون، پلاسما، پلاکت، و سلول های بنیادی(Stem Cells) از دیگر محورهای کنگره خواهد بود.

شروع ثبت نام در این جشنواره از 15 فروردین ماه 97 آغاز و مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر همزمان با روز ملی انتقال خون، 9 مرداد 97 برگزار می‌شود.

همچنین نخستین جشنواره با عنوان «من هم هستم» با موضوع گسترش اهدای خون مستمر در بخش های نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی در سال جاری برگزار و با استقبال گسترده هموطنانمان روبرو شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: