کد خبر: ۱۸۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 13
احمد توکلی رئیس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به دکتر اصغری معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو خواستار ابطال مصوبه واردات کارپولهای بی حسی دندان پزشکی شد
شفاآنلاین>سلامت>توکلی خواستار ابطال مصوبه واردات کارپولهای بی‌حسی دندانپزشکی شد

به گزارش شفاآنلاین، احمد توکلی رئیس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به دکتر اصغری معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو خواستار ابطال مصوبه واردات کارپولهای بی حسی دندان پزشکی شد.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اصغری

معاون محترم وزیر بهداشت(Health) و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو

سلام علیکم
اقدامات اخیر آن سازمان و وزارت بهداشت در توجه به تولید داخل از راه تمدید نکردن جواز واردات برخی از اقلام دارویی و برخی اصلاحات دیگر در آن سازمان درخور تقدیر است. طبیعی است که وقتی رهبر انقلاب با صراحت تام در قالب حکم حکومتی اعلام می‌کنند واردات محصولاتی که در داخل امکان تولید آنها وجود دارد مطلقاً حرام است، نباید کسی یا کسانی به خود اجازه دهند که دست به واردات آن بزنند. یکی از موارد تخطی واردات کارپول‌های بی‌حسی دندانپزشکی است. چون ظرفیت عملی تولید داخل بیش از نیاز کشور است، دستور فرمایید مصوبه  مربوط به واردات این کالا که ظاهراً با حمایت برخی از سیاسیون داخلی صادر شده است، ابطال شود و نتیجه(Result) دستور به اطلاع عموم برسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: